Meridian Skrevet 11. august 2011 #61 Skrevet 11. august 2011 Men er det noen som vet hvor kaldt det var idag? Jeg gikk en tur i ettermiddag, rundt kl.17, og det var bitende kaldt. Hørte rykter om at det var 9 grader i Oslo. Jeg fikk iallfall litt julestemning av å gå i "kulden".
Meridian Skrevet 11. august 2011 #62 Skrevet 11. august 2011 (endret) Haha nei hvis man går utifra at vi "liksom" ble sammen på slaget 12 så ee det gått litt over 2 timer nå da;p hahahaha!! ... 2 timer, 2 minutter, 2 sekunder, 2 tidels-sekunder, 2 hundredels-sekunder ... Det er iallfall gøy å se sånne spesielle tall og ting Endret 11. august 2011 av meridian
Gjest Heloise Skrevet 11. august 2011 #63 Skrevet 11. august 2011 Ja jeg hørte det var rundt 10 grader i Oslo sentrum. Jeg holdt på å fryse av meg fingrene, savner vantene mine idag! Brutalt tidlig forsmak på vinteren synes jeg
Gjest Chevy Skrevet 11. august 2011 #64 Skrevet 11. august 2011 Ja:D Og ang kulden, jeg bor ikke i oslo da, men jeg har de siste dagene fått litt julestemning av den også føler virkelig det plutselog nærmer seg vinter:p
Gjest Heloise Skrevet 11. august 2011 #65 Skrevet 11. august 2011 De starter å selge juleproduktene i de fleste butikker rundt September så det er bare å stålsette seg - Nå kommer'n! :gjeiper:
Meridian Skrevet 11. august 2011 #66 Skrevet 11. august 2011 Jeg liker våren, sommer, sol og varme, men jeg liker nesten høsten og vinteren bedre. Syns høsten er så fiiin, og vinteren elsker jeg pga snøen. Virker som om vi er i september oktober siden det er så kaldt. Jeg gikk i regnet idag med paraply, regnjakke og støvler, men likevel var det ganske så kaldt. :brrr:
Gjest Heloise Skrevet 11. august 2011 #67 Skrevet 11. august 2011 Jeg hadde ikke på meg jakke, bare en langermet genser, det var brrr kalllldt. Jeg elsker våren og høsten, sommeren er for varm og klam og vinteren for kald og glatt. Men aug.-okt. og apr.-juni er fantastisk
Gjest Chevy Skrevet 11. august 2011 #68 Skrevet 11. august 2011 Det er liksom litt koselig om vinteren,når man er inne i varmen og det er iskaldt ute. Masse tente lys!Egentlig litt overraskende at jeg syns det, har alltid trodd at jeg likte sommeren best! Kan være fordi jeg kjører moped,og før i tiden hadde en jobb som lå langt borte,og jeg begynte på jobb klokka 5 om natta uten bussforbindelse;p nå er jobben bare en liten gåtur unna,så da må det bare bli vinter for min del! Så kan je tenne lys igjen:D
Meridian Skrevet 11. august 2011 #69 Skrevet 11. august 2011 Men jeg syns ikke noe om at julen begynner allerede i september. De kan iallfall vente til slutten av november! Her hjemme får vi ikke ta frem noe juleting eller julemusikk før 1.des
Gjest Chevy Skrevet 11. august 2011 #70 Skrevet 11. august 2011 (endret) Nei det er sant,butikkene kan godt vente litt! Men.. Jeg begynte på julegavene i januar jeg såå.. Heh:p Ifjor ble jeg ferdig med gavene i oktober, og det var såååå herlig! Ingen bekymringer for gavestress,eller økonomi rett før jul! Håper jeg greier det samme i år! Endret 11. august 2011 av Chevy
Meridian Skrevet 11. august 2011 #71 Skrevet 11. august 2011 Haha, nei, det var ikke meningen å bruke det rasende uttrykket. hehe . jeg blir ikke sint om folk vil kjøpe gavene under nyttårs-salget eller om sommeren. Det er godt å bli ferdig med gavekjøpet i goood tid. Jeg endre alltid opp med å kjøpe gavene i desember, men det er bare slitsomt ... Ja, det er koslig å sitte inne i varmen, gjerne foran peisen og tenne lys, mens det er mørkt utenfor, om det nå regner på høsten, eller snør på vinteren.
Gjest Chevy Skrevet 11. august 2011 #72 Skrevet 11. august 2011 Haha, nei, det var ikke meningen å bruke det rasende uttrykket. hehe . jeg blir ikke sint om folk vil kjøpe gavene under nyttårs-salget eller om sommeren. Det er godt å bli ferdig med gavekjøpet i goood tid. Jeg endre alltid opp med å kjøpe gavene i desember, men det er bare slitsomt ... Ja, det er koslig å sitte inne i varmen, gjerne foran peisen og tenne lys, mens det er mørkt utenfor, om det nå regner på høsten, eller snør på vinteren. Åjo rasende er jeg selv på butikhysteriet som raser når det nærmer seg! Samme med påske! De begynner i 15 evigheter før det nermer seg i det hele tatr! Om noen år begynner de vel med juleting i august:/
Gjest Heloise Skrevet 11. august 2011 #74 Skrevet 11. august 2011 Flink du Chevy som ble ferdig med det så tidlig! Det tror jeg jeg skal i år også, for det er så slitsomt å handle i rushet. Jeg er kjempespent på hvordan min nylig "importerte" britiske kjæreste kommer til å takle sin første norske vinter! Han er ikke vant med masse minusgrader og mye snø, vinteren i fjor i England var unntakstilfelle (mye snø der, jøss!), så det skal bli riktig spennende. Vi må kjøpe en ordentlig jakke og vinterstøvler til han, det er ikke noe han tror han trenger enda. Tsk tsk
Gjest Chevy Skrevet 11. august 2011 #75 Skrevet 11. august 2011 Haha! Jeg vet ikke om det er vanlig for briter og gå med shorts hele året, men det gjør min britiske far:D får ikke håpe han får kuldesjokk! Etter hva jeg har forstått er visst oslo maksimalt kaldt om vinteren;p
Gjest Heloise Skrevet 11. august 2011 #76 Skrevet 11. august 2011 Nei han er ikke typisk brite med shorts og sandaler med sokker i (Han flirer av den stereotypen der selv, derfor jeg kom på det nå). Han har noen kortbukser han bruker om sommeren men ikke så ofte, haha! Vel jeg har opplevd ned i minus 30-gradene, men det er ikke hver vinter, takk gudene for det! Jeg dro til han mye om vinteren og det var jo rene sommerferien. Kanskje vi kommer til å ta hver jul der i fremtiden! *drømme* Savner England jeg, men er glad vi ikke bor fra hverandre mer. Nå fikk jeg lyst på pinnekjøtt også! Med kålrabistappe... Nam!
Gjest Chevy Skrevet 11. august 2011 #77 Skrevet 11. august 2011 Haha da er det bare min far altså;p ja sikkert vdeeldig godt og ikke være adskilt mer! .....og riskrem!! Nam!! Har hatt så lyst på det de siste dagene så jeg har laget det lavkarbo style:p pisket krem og hatt oppi cottage cheese, litt jordbær funligh over- også blir drt straks julestemning i min munn:D Haha sambo ligger og snakker i søvne,lurer på om han snakker en annen dialekt? Hahahaha!! Kgår begynte han og ule høyt, jeg forsto at det var et mareritt og vekket ham.. Han drømte at zooombier spiste hånda hans,hahahhaahhaahaaaha!!! Han er morsom i søvne!!
Meridian Skrevet 11. august 2011 #78 Skrevet 11. august 2011 Å, jeg også fikk lyst på pinnekjøtt, kålrabistappe, surkål ... mmm ... det er så godt! Ja, snart blir det vel jul og påske hele året! Søsteren min leter etter påskeegg i lilla kartong, fordi hun har sett de har hatt det på en butikk ...
Gjest Heloise Skrevet 11. august 2011 #79 Skrevet 11. august 2011 Hahahahaha jeg ler! Så morsomt! Det er kjempegøy når folk snakker i søvne! Men zombier da, stakkar! Bra du vekket han da, og reddet han fra ulumskhetene! Min kjære snakker mye i søvne. Men siden han da ikek snakker norsk og i tilleg snøvler OG snakker gibberish - Så skjønner jeg ingen ting! En gang trodde jeg han snakket til meg, så jeg spurte hva det var, ble ikke noe klokere. En annen gang skulle jeg vekke han for å si ifra at jeg dro på jobb, og så skulle jeg ringe han fra jobb og vekke han som avtalt. Slik gikk det : Meg : "Im going now, when do you want me to call you and wake you up?" han : "No.. I have my paperalarm on....." "Paperalarm....??" "Yes, its... connected to the game... and.." "... game?" "Yes its in the game. Paperalarm..." "Babe I think you're talking in your sleep now, I dont understand a word..." "No, no I'm awake." Ja. Paperalarm! Han innrømmet senere da jeg ringte at han hadde snakket i søvne for han husket ingen ting Han hadde spilt Bioshock 2 til sent på natt og drømte vel om at han hadde et ark med en alarm på der. Jeeses!
Gjest Chevy Skrevet 11. august 2011 #80 Skrevet 11. august 2011 Hahahahahaa jeg dauer!!!!!!! Paperalarm!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå