Gå til innhold

Hva holder dere på med i natten? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ææææsj vilie,den bamsen eller hva det er på profilbildet ditt er skikkelig skummel:( bare sånn. Off topic.. Hahahaha!!

Skrevet

Sitter under dyna og hører på musikk. Er forkjøla, og er potte tett, så begynner å kjenne litt på oksygenmangelen, hehe :fnise: Håper jeg snart blir frisk, for jeg har ikke tid til å være syk nå! Skal flytte hjemmefra om en og en halv uke, og må rydde, kjøpe inn noen ting og besøke diverse familie og venner.

Uff, jaja. Satser på at jeg snart blir frisk :)

Skrevet

Takk for klemmer! :klemmer:

Dette er jakken! Approved? Får bare håpe den står til stil med krykker :fnise:

Skrevet

Ja den var veldig pen å se på, men så ikke så veldig varm ut og så veldig dyr ut da!

Lønner seg ikke å høre på meg tror jeg, jeg drar innom 5 butikker for å se på alle, før jeg kan bestemme meg for et par sokker :fnise:

Og nå skal jeg sove! Håper dere alle får en koselig natt :sovne:

Skrevet

I like!!:D

Skrevet

Ææææsj vilie,den bamsen eller hva det er på profilbildet ditt er skikkelig skummel:( bare sånn. Off topic.. Hahahaha!!

Haha, det er et par lepper med panda tegnet på :-D SMASK.

Skrevet

Sitter under dyna og hører på musikk. Er forkjøla, og er potte tett, så begynner å kjenne litt på oksygenmangelen, hehe :fnise: Håper jeg snart blir frisk, for jeg har ikke tid til å være syk nå! Skal flytte hjemmefra om en og en halv uke, og må rydde, kjøpe inn noen ting og besøke diverse familie og venner.

Uff, jaja. Satser på at jeg snart blir frisk :)

Uffameg.. Du kan ihvertfall trøste deg med at du ikke er alene, kjennes ut som jeg ligger på dødsleie her selv, heh. Du må ha masse god bedring ihvertfall, og lykke til med flytting! Det er alltid spennende :-)

Skrevet

Haha, det er et par lepper med panda tegnet på :-D SMASK.

Ææææsj da ble det bare enda eklere jo, haahahahahahahahah!!!! Kult laget,men fytti så scary!

Skrevet

Den er så absolutt approved! Elsker den :-) Det er sånne type jakker jeg liker veldig godt å gå med selv, har faktisk en lignende hengende i skapet. Go for it!

Skrevet

Takk!

God bedring til deg også :)

Og til Anon! Stakkar, hørtes ikke bra ut i det hele tatt! Håper du snart blir litt bedre :)

Skrevet

Ja den var veldig pen å se på, men så ikke så veldig varm ut og så veldig dyr ut da!

Lønner seg ikke å høre på meg tror jeg, jeg drar innom 5 butikker for å se på alle, før jeg kan bestemme meg for et par sokker :fnise:

Og nå skal jeg sove! Håper dere alle får en koselig natt :sovne:

Haha, så søtt! Da ser jeg nesten for meg at det må være litt av en opplevelse å få lov til å titte ned i sokkeskuffen din ;-)

God natt Chelmon, sove godt :klemmer:

Gjest SelvesteTerese
Skrevet

Jeg veksler mellom youtube, spotify og facebook, koser meg :)

Skrevet

Ææææsj da ble det bare enda eklere jo, haahahahahahahahah!!!! Kult laget,men fytti så scary!

Det er de feteste leppene i verdenshistorien :-D

Skrevet

Jeg veksler mellom youtube, spotify og facebook, koser meg :)

Så koselig :-) Nå tror jeg at jeg finner sengen selv, begynner å få ganske så tunge øyelokk.. God natt og sov godt alle sammen :klemmer:

Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Hører på musikk, skriver og dykker ned i tankenes dype tjern.

Skrevet (endret)

Jeg skriver mail, søker på nettet, og er på KG.

Egentlig burde jeg legge meg, men jeg sov fra 19-22 ikveld...så istedenfor sitter jeg her og koser meg med Farris :)

Endret av meridian
Skrevet

Kunne ikke dy meg, men det var litt kult at du har vært sammen med kjæresten din i 2 år, 2 mnd, 2uker og 2 dager ... hvor mange timer mon tro? ;)

Skrevet

Kunne ikke dy meg, men det var litt kult at du har vært sammen med kjæresten din i 2 år, 2 mnd, 2uker og 2 dager ... hvor mange timer mon tro? ;)

Haha nei hvis man går utifra at vi "liksom" ble sammen på slaget 12 så ee det gått litt over 2 timer nå da;p hahahaha!!

Gjest Heloise
Skrevet

Haha ja den så jeg nå! Artig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...