Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt brusete og tørre tupper... Er bortreist og har ikke hårprodukter tilgjengelig (kun shampo og balsam). Har dog en flaske med 50/50 mandel- og jojobaolje (bruker det på kroppen og i ansiktet da jeg ikke tåler noe annet), kan jeg bruke litt av den blandingen som en leave-in kur på tuppene min? Snakker ikke om å pøse på, men pittelitt på fingertuppene som jeg kan massere inn i tuppene...

På forhånd, takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager skrivefeil, sitter på mobil. Og, veldig mye tupper inni det innlegget *fnise litt*. Det er altså snakk om hårtupper :)

Skrevet

Yepp. bruker selv jojoba hele tiden.

Skrevet

Yepp. bruker selv jojoba hele tiden.

Ok, så jeg trenger ikke å skylle det ut? Er det en fordel om jeg har det i nå før jeg legger meg slik at det får "virke" i fred...? Føler meg så grønn.

Skrevet

Om du bare bruker 2 dråper i tuppene er ikke det nødvendig å vaske det ut, det blir som en leave in. Om du vil ha det som en slags hårkur så kan du massere inn endel mer og la det virke over natten, så vaske det ut (masser inn sjampo før du skyller) også påføre en dråpe eller to når håret tørker.

Skrevet

Om du bare bruker 2 dråper i tuppene er ikke det nødvendig å vaske det ut, det blir som en leave in. Om du vil ha det som en slags hårkur så kan du massere inn endel mer og la det virke over natten, så vaske det ut (masser inn sjampo før du skyller) også påføre en dråpe eller to når håret tørker.

Tusen takk!

• 3 uker senere...
Skrevet

hvor får en kjøpt det?

Skrevet

hvor får en kjøpt det?

Iherb.com . søk på jojoba oil eller almond oil, så kommer det opp mange forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...