Gå til innhold

Tannbleking - strips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe meg tannbleking - igjen. Kjøpte et sett fra nyttsmil.com for noen år siden, men det ble ikke mer enn et par-tre forsøk før jeg "glemte" det. Synes ikke skinnene var så enkle å forme, og det var ganske ubehagelig å sitte med det, spytt som samla seg opp etc :P Derfor er jeg litt skeptisk til skinnebasert bleking, men det er kanskje best?

Noen som har gode erfaringer med en type tannbleking? Syns å ha hørt noe om strips eller noe man bruker, noen som kanskje vet hva jeg snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er noen strips som heter crest whitening premium eller noe. Jeg tenker selv å kjøpe en slik, så jeg abonnerer på denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Crest strips, og fikk kjemperesultater! Men bestilte det paa nettet mens jeg bodde i Australia og da var det ikke dyrt i det hele tatt, vet ikke hvordan det er med levering til Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg er anti Crest White Strios fordi det gikk utover tannkjøttet mitt. Har skrevet om det i en tidligere tråd her inne.

Nå bruker jeg i stedet skinner jeg har fått laget hos tannlegen. Koster litt første gangen, men da har du dem for resten av livet. Mye tryggere, og mer skånsomt for tenner og tannkjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Crest var det vettu!

Flere med erfaringer med Crest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29463941

Denne kjøpte jeg for 2 uker siden. Kjempefornøyd! Lurer på om jeg skal kjøpe en pakke til.

Vist man bestiller gjennom ebay får man ikke de før opptil 1 mnd. Det tar lang tid. Så jeg kjøper her i Norge, og får dem bare på noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...