AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Tips til noe sprell vi i festkomiteen kan finne på for våre arbeidskollegaer? Er en sprek gjeng fra 20-60. En god blanding kan du si:) Tips tips .. takk.
fress Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Standard som quiz da. Er på jakt etter det samme, de andre her har planlagt quiz og jeg mente at noe bedre enn det burde man klare å finne. Gjør jeg det. nope...
Alvina Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 quis er en sikker vinner, og som premie kan vinnerne uten å vite det, måtte danse med hverandre eller stå på et podie og bli fotografert... Hva med quis på tid, den som blir raskest ferdig får to gratispoeng? Jeg elsker sånt, i alle fall på papiret. Se sjefen vinne, og måtte danse med en mann... 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 quis er en sikker vinner, og som premie kan vinnerne uten å vite det, måtte danse med hverandre eller stå på et podie og bli fotografert... Hva med quis på tid, den som blir raskest ferdig får to gratispoeng? Jeg elsker sånt, i alle fall på papiret. Se sjefen vinne, og måtte danse med en mann... Takk for tips. Quiz er artig det. Men tenkte noe mer artig. Noe med litt mer fart i.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Bare unngå leker med frivillig tvang.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Enig med sist anonyme bruker Ikke tving folk med på "morsomme leker". Det som er gøy for deg kan være døden for andre. Noen er ikke like impulsive/sosiale som andre, og vil heller bare ha en hyggelig kveld med mat og rolig samtale. La de som VIL være med, ikke tving alle. Jeg har enda traumer fra da jeg MÅTTE, og det var nesten oppsigelsesgrunn for min del.
fress Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Det at ingenting er tvang er vel bare å bruke fornuften for å skjønne. Det er langt værre og finne noe kjekt. Ingen med forslag?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 quis er en sikker vinner, og som premie kan vinnerne uten å vite det, måtte danse med hverandre eller stå på et podie og bli fotografert... Quiz er en fin ide men premien du nevner ville jeg unngått.
Alvina Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 (endret) Quiz er en fin ide men premien du nevner ville jeg unngått. Jeg også. Er forøvrig ikke glad i selskapsleker, hvis det ikke handler om kunnskap. Å dele opp deltakerne i lag kan være en fin måte å bli kjent på og løse opp stemningen. Foreksempel fire, fem på hvert lag og måtte fylle ut et skjema med tema som artist, musikk, land, by, sport, politiker osv. i alfabetisk orden (ikke ta med hele alfabetet men 5-7 bokstaver). Alle lag må kunne ha ro når de svarer og etterpå samles alle og et lag vinner. Å vinne er premie i seg selv. Endret 14. august 2011 av Alvina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå