Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er HTC Sensation? Er det mange her som har denne telefonen og kan fortelle litt om hvordan den er?

Videoannonse
Annonse
Gjest Candide
Skrevet

Hei!

HTC Sensation er blant de beste telefonene som finnes på markedet i dag. Den største fordelen er at den har HTC sense, et veldig godt menysystem med gode effekter og integrert facebook. Ellers er den enkel i bruk og veldig rask. Dessuten ser den jo flott ut ;)

Men om du er interessert i en god kameratelefon, ville jeg heller sett på Samsung Galexy S2. HTC sensation er heller ikke blant de tynneste telefonene.

Her kan du lese mer om telefonen: http://www.amobil.no/artikler/htc_sensation/98767

Skrevet

Kanskje litt off topic, men hvordan legger man inn musikk o.l på Sensation? Noen som vet?

Skrevet (endret)

Du har et minnekort i telefonen. Da kan du bare koble deg til dataen med usb-kabelen og overføre til minnekortet.

Da overfører du på samme måte som du gjør når du overfører til en minnepenn. Jeg opprettet en ny mappe og la musikken i den.

Edit: jeg ser ingen grunn til å velge Sensation. Jeg ville kjøpt Galaxy S2 eller ventet på modellene som kommer utover høsten.

Endret av DBM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...