AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Hvordan er HTC Sensation? Er det mange her som har denne telefonen og kan fortelle litt om hvordan den er?
Gjest Candide Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Hei! HTC Sensation er blant de beste telefonene som finnes på markedet i dag. Den største fordelen er at den har HTC sense, et veldig godt menysystem med gode effekter og integrert facebook. Ellers er den enkel i bruk og veldig rask. Dessuten ser den jo flott ut Men om du er interessert i en god kameratelefon, ville jeg heller sett på Samsung Galexy S2. HTC sensation er heller ikke blant de tynneste telefonene. Her kan du lese mer om telefonen: http://www.amobil.no/artikler/htc_sensation/98767
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Kanskje litt off topic, men hvordan legger man inn musikk o.l på Sensation? Noen som vet?
DBM Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 (endret) Du har et minnekort i telefonen. Da kan du bare koble deg til dataen med usb-kabelen og overføre til minnekortet. Da overfører du på samme måte som du gjør når du overfører til en minnepenn. Jeg opprettet en ny mappe og la musikken i den. Edit: jeg ser ingen grunn til å velge Sensation. Jeg ville kjøpt Galaxy S2 eller ventet på modellene som kommer utover høsten. Endret 14. august 2011 av DBM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå