makkapakka Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Er det trist å forlate barnehagen for voksne og barn, fordi barnet skal begynne på skolen? eller er det hipp hurra og over til neste tilholdssted?
Leanne Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Det er ofte litt begge deler, for både barnet og foreldrene..
villemo84 Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Jenta mi var veldig klar for å slutte i barnehagen og komme på skolen istedet, jeg var ikke så klar! Nå har hun vært noen dager på SFO og synes det er helt topp, har ikke hørt noe om at hun vil være med i barnehagen når jeg leverer og henter lillesøsteren hennes der! Jeg synes det var helt grusomt at hun skulle over på skolen, hun var alt for liten, skolen alt for stor osv, men må nok bare innse at hun er blitt større enn lille jenta jeg synes hun er!
kulu-kulu Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Er nok værre for meg,enn jenta mi...heldigvis vil jeg si
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 For oss som jobber i barnehagen er det veldig trist. Savner de masse når de slutter, men for ungene er det nok begge deler. 1
Musemor Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Jeg må innrømme at det var veldig vemodig å ta farvel i dag når eldstemann hadde sin siste dag i barnehagen. Han har jo gått der i 5 år, og flere av de voksne der har kjent ham siden han var 15 mnd. Min sønn var mer uberørt, tror ikke det helt har gått opp for ham at han aldri skal dit igjen.
makkapakka Skrevet 13. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2011 Min og var uberørt av at han skulle slutte. Sa hadet på vanlig måte. Jeg derimot takket pent for meg og han og utover det klarte jeg ikke å si så mye. Hadde det jo så trygt og godt i barnehagen. Tror likevel sønnen min er litt klar for skole og forandring. Det ble fort kjedelig siste året i bhg.
Kosemose Skrevet 13. august 2011 #8 Skrevet 13. august 2011 Mine var veldig happy for å slutte i barnehagen, og så seg ikke tilbake.
Gjest musemor Skrevet 13. august 2011 #9 Skrevet 13. august 2011 han eldste min var bare glad for å kunne begynne på skolen, selv syntes jeg det var trist og gå over i en ny epoke. Men etter en stund på skolen går det opp for barnet og mor at han er skolebarn for alltid. Tok lang tid før han hadde noe ønske om å bli med i barnehagen for å hente lillebror, så var det veldig rart å se de voksne der igjen,som han sa. Tror han var litt ferdig med bhg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå