siine Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 (endret) Noen som har erfaring ? Vurderer og kjøpe en av de.Vet bare ikke hvordan ? Eller finns det noen andre i samme serie beregnet det samme som facial cleanser ? I utganspunktet fikk jeg anbefalt facial cleanser sensitive skin fra MD. Men tenkte heller gå for en fra decleor. Endret 11. august 2011 av siine
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Vel, personlig missliker jeg rensemelken. Føler den ikke renser godt nok, noe jeg får bekreftelse om når jeg bruker toner og ser all foundationen på bomullet, og den forsvinner for fort på huden når den masseres på. Toner er kjekt å ha, men jeg synes rensemelk og toner gir ekkel følelse på huden. Litt smør og flesk konsept. Perfekt for veldig tørr hud sikkert, og de som liker denne følelsen. Rensevannet er kjekt å ha om man skal rense ansiktet raskt og ikke er så skitten. En picker upper. Ville svingt unna begge disse om du er glad i vann og veldig ren følelse, eller kjøp en rens til. Til opplysning har jeg brukt opp en flaske av alt du nevner. Rensevannet var på 400ml, melk og toner 250ml.
Honesty Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Ingen av disse vil erstatte Facial Cleanser, som inneholder glykolsyre, og som er en mer aktiv rens som virker i dybden. Personlig liker jeg hverken rensemelk eller -vann fra Decleor fordi jeg synes de ikke renser spesielt bra, og legger igjen en hinne på huden. 1
siine Skrevet 11. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2011 Jeg skrev dette til HC : Kan denne erstatte md facial cleanser sensitive skin ? Og da trenger jeg ikke toner ? Til svar fikk jeg ; Ja og ja! Hun sier selv hun ikke er fan av facial cleanser, så jeg vet ikke helt..
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 Det går fint ann å bytte ut, men om hudpleieren mener huden din vil dra nytte av syrene så kan du ikke erstatte den med disse Decleor produktene ettersom de ikke har syrer. 1
siine Skrevet 11. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2011 Hei, takk for svar! Hudpleieren min mener også at jeg har nok med å bare bruke md produkter, men på bloggen til HC står det at MD er et kombinasjonsprodukt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå