venus_ Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Hvilken dagkrem bruker du? Og hvilken hudtype har du?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Varierer litt etter sesong og behov. Jeg har kombinasjonshud som er fryktelig følsom mot nye produkter. Spesielt på kjeven får jeg drøss med millier om kremen ikke funker for meg. Matis delicate SOS nutrition (god på sommeren for min del) Matis brightening emulsion spf 20 (vanskelig å få tak i til tider) Elemis freshskin softly softly moisturiser (mitt billige alternativ)
Gjest Daenerys Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Origins VitaZing. Har kombinert hud, normal og fet i t-sonen. Fuktfattig.
FantasDick Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Dermalogica Active moist for det meste, men har alltid en liten tube Dermalogica Skin smoothing creme til vinteren hvor huden min av og til trenger litt ekstra fukt. Jeg har helt normal hud som verken får urenheter eller blir tørr om jeg passer litt på den - tør/vil ikke slutte å passe på så vet ikke hvordan den er helt naturell. I perioder bruker jeg Cosmica brun uten sol som "nattkrem" og da er det ikke alltid jeg vasker den av helt om morgenen, så noen ganger blir det den også.
Honesty Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 Jeg har vanskelig hud som er tørr, fuktfattig OG sensitiv, og i tillegg har jeg tendens til å få pigmentflekker. Jeg bruker Dermalogica Ultracalming Serum først (eller annet serum, etter behov), og deretter enten Dermalogica ChromaWhite Pure Light spf30, eller PCA Skin Perfecting Protection spf30. Disse to har en OK balanse av nok fuktighet og solfiltre som ikke irriterer huden unødig.
Mary Poppins Skrevet 11. august 2011 #7 Skrevet 11. august 2011 Jeg har ganske vanskelig hud; blir fort tørr om vinteren og får soleksem om sommeren :gjeiper: Jeg bruker Lancome Primordiale Skin Recharge SPF 15, og er storfornøyd med den Har testet meg gjennom et utall kremer, og dette er den huden min er mest fornøyd med.
Gjest Cosette Skrevet 11. august 2011 #8 Skrevet 11. august 2011 Jeg bruker rosekremen fra Dr. Hauschka. For mange er den altfor fet, men min hud er tørr og fuktfattig og trenger mye fuktighet. Blir ikke blank av den, men får en fin glød, og foundation ser penere ut. Jeg klarer ikke tyntflytende kremer, da føler jeg meg stram og tørr etter noen timer.
Blue India Skrevet 11. august 2011 #9 Skrevet 11. august 2011 Jeg har veldig tørr og sensitiv hud, og er egentlig på konstant jakt etter den perfekte hudkremen da min hud forandrer seg veldig etter hvilken tid på året det er. Nå på sommeren bruker jeg MD Formulations Total Protector colour SPF30 Light Tint, jeg føler den gir meg en fin glød samtidig som den beskytter mot sola. Når det blir kaldere og drar seg mot vinter, er det bare en ting som funker på meg nemlig Decubal Clinic Cream. Bruker jeg en krem som er lettere, så føles det ut som om at jeg har en stram maske i ansiktet.
mari4ever Skrevet 11. august 2011 #10 Skrevet 11. august 2011 (endret) Jeg har kombinert- normale kinn og en t-sone som får kviser en gang i mnd bruker decleor hydra floral emoluison året rundt og den fungerer veldig fint på min hud. er fuktfattig, så skal kjøpe meg ett serum fra Matis sin oransje serie snart for å få opp fuktigheten etter litt soling=) Endret 11. august 2011 av mari4ever
Umuriel Skrevet 12. august 2011 #11 Skrevet 12. august 2011 Jeg har sensitiv hud og bruker Dermalogica Skin Smoothing Cream. Har sverget til denne i 8 år nå. Huden min er aldri tørr lengre, og ser aldri fet ut. Før jeg begynte med denne kremen hadde jeg innimellom tendenser til eksem.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #12 Skrevet 12. august 2011 Har fuktfattig, fet, sensetiv kombinasjonshud. Et strev!! Har prøvd alt fra vanlige butikkgreier til dyr merker. Akkurar nå bruker jeg nuskin napca moisturizer, men er ikke fornøyd, synes den legger seg litt som et lag (slik som solkremmene til md), og det er ikke nokk fuktghet til huden, som igjen gjør at jeg får masse småkviser Men har bestillt meg dermalogica active moist, og skal aldri bruke noe annet igjen! Det er den beste kremen jeg har prøvd. Har prøvd diverse fra andre merker, bla decleor hydra floral både kremen og emolutionen, og kremen gjorde at jeg så fet ut, og emolutionen var langt ifra nokk fuktighet.
Grønt blad Skrevet 13. august 2011 #13 Skrevet 13. august 2011 Make a difference fra Origins. Har kombinert hud - litt fet t-sone, og litt tørr i kinnene. Fuktfattig. Denne kremer fungerer bra
Catie' Skrevet 13. august 2011 #14 Skrevet 13. august 2011 Jeg har litt tørr hud, og nå bruker jeg en fra Olay med solfaktor 15, men synes ikke den var noe særlig. Føler meg varm og sensitiv i ansiktet når jeg bruker den. Har kjøpt en fuktighetskrem fra aloe vera-serien til The Body Shop med spf 15, som jeg skal begynne å bruke når Olay'en går tom
Agathe Skrevet 13. august 2011 #15 Skrevet 13. august 2011 Om vinteren bruker jeg a-crem fra apoteket, for da er huden min tørrere. Om sommeren liker jeg veldig godt Dr. Hauschkas kvede(Quince)krem.
Månestråle** Skrevet 13. august 2011 #16 Skrevet 13. august 2011 Jeg veksler mellom aloe vera-gel og Cliniques dramatically different moisturising gel på dagen, og sover med a-krem. Jeg har forøvrig normal til fet hud.
-littleme- Skrevet 14. august 2011 #17 Skrevet 14. august 2011 Jeg har (ifølge hudpleier) normal hud, men jeg sier meg ikke helt enig det utsagnet. Jeg har nok kombinasjonshud da T-sonen min er fetere (ikke mye, men litt) enn resten av ansiktet, jeg har også en tendens til å bli tørr og få flasslignende flak på kinnene hvis jeg slurver med fuktighetskremen. Når det kommer til fuktighetskremer har jeg to jeg foretrekker: #1: Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream #2: Matis Reponse Delicate Delicate Moisturising Cream
Lykkelitenen Skrevet 14. august 2011 #18 Skrevet 14. august 2011 Fet uren hud med tendensert til fiktfattighet på vinterstid. Bruker nå Dermalogica sin Active moist og er veldig fornøyd med denne. Når den er tom kal jeg over på Sesilis Glacier essence som er min ultimate favoritt på hudkremfronten.
Hipphurra Skrevet 14. august 2011 #19 Skrevet 14. august 2011 Jeg har tørr og sensitiv hud, og innimellom eksem. Jeg har prøvd mange ulike kremer, men kommer alltid tilbake til Dermalogica Intesive Moisture Balance. Den er den eneste som er mild nok og som gir huden min nok fuktighet uten å være fet (noe jeg synes mange kremer for tørr hud har en tendens til å være).
Favole Skrevet 14. august 2011 #20 Skrevet 14. august 2011 Har noe fet hud, så jeg bruker Decleor aroma purete matt finish skin fluid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå