Kathri Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Jeg har en hudpleiebedrift som jeg har fått laga flott hjemmeside til, men når jeg forsøker å søke opp denne og "eks massasje tromsø" eller "hudpleie tromsø" så kommer den ikke opp! Er det noen som kan hjelpe meg med å forklare meg hvordan jeg skal gripe dette an?? På forhånd tusen takk for svar! :-)
chr1989 Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Hva er adressen? Det tar litt tid før den kommer opp i søkedelen om siden er helt ny. Videre kommer det litt an på trafikken på siden din og hvor mange som linker til den
Gjest Thefainter Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Vil anbefale deg å lese litt om SEO
Google_hjelp Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Her er litt nyttig lesestoff, forklaring på søkemotoroptimalisering, hvordan Google fungerer og Søkemotoroptimalisering tips Vi tilbyr også SEO kurs hvis dette er interessant for deg.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #5 Skrevet 9. februar 2013 Opprett en Page for bedriften din på Google+ Det skulle gjøre susen Anonym poster: cd8f82bfaab7ea63e7f811c4e517a7e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå