Gjest SelvesteTerese Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Jeg bestilte meg en HTC Desire S fra netcom i dag, og gleder meg til å prøve noe annet en iphone Har gjort mye research og funnet ut at denne virket god Syntes derimot det også hadde vært kjekt å høre andres erfaringer om de har mobilen Fortell meg gjerne litt om hvordan den funker, er den veldig stor i forhold til iphone 3gs? Hvordan er meldingsystemet, er den god å skrive på? takk! :D
Gjest Candide Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Meldingssystemet til Disere S ligner mye på iphone sitt, og vil sannsynligvis ikke bli noe problem å sette seg inn i. Det følger dessuten med et godt tastatur, det er lett å skrive på og kommer med norsk stavekontroll, men skulle du ikke være fornøyd med det går det fint an å laste ned andre tastaturer. Telefonen føles ellers som veldig kompakt i forhold til skjermstørrelsen og kvaliteten er generelt sett høy ettersom telefonen består av aliminium. Jeg har ikke så mye erfaringer med iphone, men Desire S fremstår ikke som spesielt stor og tung. Håper du blir fornøyd med ny telefon
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Jeg elsker min Desire S Absolutt den beste mobilen jeg har hatt, og kommer sikkert alltid til å ha HTC fra nå av. Liker designet, tyngden og alt den inneholder. Og med android som prikker over i`en er det bare den beste mobilen ever!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå