Gå til innhold

Putetrekk 70x100 cm

Chelmon

Anbefalte innlegg

Kjøpte slike digre puter på tilbud på kid interiør i dag, men de var utsolgt for putetrekk!

Sjekket på obs interiør, jysk, skeidar, princess (de hadde men kun i lin..) og ikea.

Noen som har slike og vet hvor man kjøper putevar? Ønsker meg aller helst i ensfarget krepp, men regner med det kan bli vanskelig å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett på dem men finner ingen som selger dem her, de har kun de vanlige størrelsene i butikkene :sur:

Kanskje jeg kan gå innom og spørre om de kan bestille dem? Vet ikke om det er vanlig at butikkene kan gjøre det om det er noe spesielt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

har du ikke hansen og dysvik i nærheten da?

jeg ville nesten regnet med at de kan bestille det til deg altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hansen og dysvik i nærheten dessverre, ser på nettbutikken deres nå men finner ikke noe der heller, æsj at dette ble så vanskelig da!

Skal ut en tur igjen i morgen så skal spørre de jeg drar innom om dette er noe de kan bestille, men uansett håper jeg på flere tips! Kanskje en nettbutikk? Sitter og ser og ser men ingenting så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Tyskland, der er standaren så store puter. Kan nok bestilles på nettet av en rekke nettbutikker. Jeg har bare store putetrekk, men små puter :tristbla: Viste ikke at de solgte så store puter i Norge, det må jeg lete etter! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viste ikke at de solgte så store puter i Norge, det må jeg lete etter!

De har på kid interiør nå til 50%, betalte 399 for 2 stk så ble ikke så ille da :jepp: Men som sagt var dem utsolgt for putevar, så nå har jeg 2 digre deilige puter i senga som bare venter på meg men som jeg ikke kan bruke enda :fnise:

Skal sjekke tyske nettbutikker jeg da! Takk for tipset !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte lille martine stoff på stof og stil så skal prøve å sy selv :sjenert: Gruer meg men håper det går fint, har fått lånt symaskin også så prøver å finne ut av det nå :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte lille martine stoff på stof og stil så skal prøve å sy selv :sjenert: Gruer meg men håper det går fint, har fått lånt symaskin også så prøver å finne ut av det nå :fnise:

Skulle akkurat til å foreslå at du kunne kjøpe stoff og sy selv;) Er ganske beint fram, og siden du vil bruke krepp så kan du jo feks starte med å sy av et gammelt dynetrekk? Da får du prøvd deg litt før du starter på "det ordentlige". Men så er jo ikke stoff og stil så dyrt heller, så det går jo ikke med alvorlig mye penger likevel ;)

Lykke til!

For øvrig pleier butikkene å kunne bestille inn, med mindre ting har gått ut av produksjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble veldig billig, betalte 210 kroner for stoff til 4 puter :jepp: Da har jeg en del å gå på i tilfelle jeg ikke får det til!

Skulle jeg kjøpt trekk på butikken for 4 puter (altså 2 like + 1 skift) så hadde det blitt 600 kroner, så mye å spare her ja. Håper det går fint, da kan jeg prøve meg på å sy andre ting også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Hei Jeg har også kjøpt de store hotel putene, 1 fra Obs til 399 og en fra KId på salg kr 199. KID på Torgata har masse forskjellig putetyrekk i størrelse 70x100 fra kr 99 til 149. Også jeg var innom Hansen og Dysvik på Pilestredet idag, hvor de hadde også 70x100 pute trekk, men bare i hvit farge. Har nettop vært i London og fant ikke noe der heller, men skal kjøpe fra Kid neste gang de har salg på dem, siden 50% salg på 70x100 pute trekkene ble ferdig 2 uker siden, så det tar litt tid før de er på salg til 50% igjen. Håper det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noen putetrekk i 70*100 på Kid her i hvert fall. De er jo ensfargede og ganske nøytrale, men det er kanskje greit om man har dem bak "vanlige" puter. Har hotellputer både i sengen og som ryggputer i utesofaen. Til sofaen har jeg sydd egne trekk i ulike farger og mønster. Med konvoluttåpning er det ganske enkelt. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home & Cottage har. Jeg kjøpte både putene og putetrekk der. De har stort utvalg, ihvertfall da jeg var der, var det mye å velge mellom.

Anonymous poster hash: d73dc...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...