Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser til Dublin en langhelg om under en mnd (hurra!!), og jeg må se å bestille hotell snart. jeg leser og leser på nett, og må si jeg er forvirra over bydeler, hvor man bør bo osv.. Målet er ikke shopping, men opplevelser og en og annen øl. Vi ønsker ikke å bo i Temple bar district, for jeg har en følelse av at det kan være så som så med nattero der. Men tips om greie hoteller hadde vært kjekt (jeg fikk et tips, men der har det blitt fullt nå gett.. så det kan jeg glemme..)

En ting til - flyet har retur kl 07.00 søndag morgen - vil det lønne seg å bo på et flyplasshotell siste natta, eller ligger flyplassen i slik avstand til sentrum at det bør gå greit å holde seg på ett sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker aktivt tripadvisor til å finne gode hotell for meg. Har ikke slått feil til nå

Skrevet

Vi bodde et lite stykke utenfor Dublin, i Dun Laoghaoire (leses: Dun Larry), på et kjempeflott hotell som heter Royal marine hotel. Jeg anbefaler dette på det varmeste. Fine rom, og en helt fantastisk spa-avdeling. T-banen ligger rett nedi gata, og jeg mener det var ca et kvarter inn til Dublin. Mye billigere enn et hotell av tilsvarende standard inne i byen også. Tror vi betalte 500-600kr natta for to personer.

Sjekk ut www.royalmarine.ie

Skrevet

the gresham, arlington hotel o'connel bridge eller best western ved o'connel street

Skrevet

takker for tipsene - skal se litt på det når jeg kommer hjem fra jobb :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...