AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Hei! Når man har vært på date, enten med noen fra nettet eller med noen man har møtt på anne måte - hva er vanlig høflighet med å ta kontakt etterpå? For meg er det naturlig å sende en melding med "takk for i går" dagen etter. Og enten avslutte ting pent og ryddig hvis jeg ikke er interessert i noe mer, eller legge opp til fortsatt kontakt hvis jeg ønsker det. Mens for gutter jeg har møtt virker det som vanlig høflighet er at hvis de ikke er interessert - så bare blir de helt tause. Jeg synes det er på grensen til frekt. For selv om man ikke er interessert, så må man vel kunne avslutte tng på en ok måte? Er det jeg som er sær? 1
Steinar40 Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Ja, under normale omstendigheter må det være bedre å gi beskjed om hvor landet ligger etterpå. Men høflighet er vel ikke akkurat det folk lærer mest om for tia.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Når man som dame dater så kan man ikke regne med at menn sier "nei takk" uansett hvor gamle de er. Ikke ta det personlig.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Har man bare møtt hverandre en gang og det ikke var noe kjemi er det ikke vanlig å ta kontakt igjen, har ikke opplevd det selv ihvertfall. Men har man møttes 2-3 ganger er det vanlig å sende en melding om man ikke er interessert i mer kontakt.
Facepainter Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Har man bare møtt hverandre en gang og det ikke var noe kjemi er det ikke vanlig å ta kontakt igjen, har ikke opplevd det selv ihvertfall. Men har man møttes 2-3 ganger er det vanlig å sende en melding om man ikke er interessert i mer kontakt. Det koster da så lite å sende en melding og si at man ikke ser noe poeng i å treffes igjen. Jeg kan forstå det om man er en turbo slash seriedater som møter nye folk flere ganger i uka, men de fleste bruker litt tid i forkant på hver enkelt man dater og da synes jeg man bør ta kontakt i ettertid uansett. Jeg har to ganger opplevd å møte damer som ikke ville møtes igjen. Hun ene var veldig høflig og hyggelig, og sa at hun hadde kost seg men følte ikke helt at det var nok kjemi til å "fortsette". Respekt til henne for det. Hun andre sa "nå er det din tur til å invitere neste gang". Da jeg så tok kontakt var det bare full ignorering. Ikke det at jeg hadde noe ønske om å møte henne igjen, men det er litt provoserende med slik barnslig oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #7 Skrevet 16. august 2011 Det koster da så lite å sende en melding og si at man ikke ser noe poeng i å treffes igjen. Jeg kan forstå det om man er en turbo slash seriedater som møter nye folk flere ganger i uka, men de fleste bruker litt tid i forkant på hver enkelt man dater og da synes jeg man bør ta kontakt i ettertid uansett. Jeg har to ganger opplevd å møte damer som ikke ville møtes igjen. Hun ene var veldig høflig og hyggelig, og sa at hun hadde kost seg men følte ikke helt at det var nok kjemi til å "fortsette". Respekt til henne for det. Hun andre sa "nå er det din tur til å invitere neste gang". Da jeg så tok kontakt var det bare full ignorering. Ikke det at jeg hadde noe ønske om å møte henne igjen, men det er litt provoserende med slik barnslig oppførsel. Er "Anonym" over. Om noen etter første date sender meg en melding svarer jeg selvfølgelig selv om jeg ikke vil møte dem igjen. Men jeg sender ikke en melding om "Synes ikke kjemien var der, så vil dessverre ikke møte deg igjen." til en som ikke har sendt meg melding. Men dette tyder vel på at jeg bare har vært på dater hvor begge har følt det samme når det gjelder kjmei.
Gjest Tidssone Skrevet 16. august 2011 #8 Skrevet 16. august 2011 Hva er nicket ditt på nettsjekkesteder, Facepainter?
Facepainter Skrevet 16. august 2011 #9 Skrevet 16. august 2011 Hva er nicket ditt på nettsjekkesteder, Facepainter? Jeg er bare på Sukker som gratismedlem, og ikke noe spesielt aktiv for tida heller.
Gjest Tidssone Skrevet 16. august 2011 #10 Skrevet 16. august 2011 Jeg er bare på Sukker som gratismedlem, og ikke noe spesielt aktiv for tida heller. Det var jammen et langt nick. 3
Facepainter Skrevet 16. august 2011 #11 Skrevet 16. august 2011 Det var jammen et langt nick. Vet, så jeg byttet til "Legger det ikke ut her".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå