Gjest only me Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 En uttalelse som jeg tror betyr; det ikke er mulig at ondskap finnes og ikke er grunnlaget for vår eksistens, hvis det var teksten du mente? Tar heeelt sikkert feil,,men men jeg prøver;) Føler meg litt blond akkurat nå.....opps e jo blond. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 En uttalelse som jeg tror betyr; det ikke er mulig at ondskap finnes og ikke er grunnlaget for vår eksistens, hvis det var teksten du mente? Tar heeelt sikkert feil,,men men jeg prøver;) Føler meg litt blond akkurat nå.....opps e jo blond. Var teksten jeg mente, ja Er litt usikker på hvordan jeg skal tolke den selv, nemlig.. hehe. Men takk for innspill
Gjest only me Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Var teksten jeg mente, ja Er litt usikker på hvordan jeg skal tolke den selv, nemlig.. hehe. Men takk for innspill Hva mener du selv det betyr?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Setter pris på innspill Ondskap er tilværelsens avskyelige bedrageri og uvirkelighet.
Niennas Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Jeg tolker det som at det egentlig ikke finnes ondskap, men all ondskap er laget av mennesker, hvis du skjønner. Altså, det er enkelt å skylde på ondskap, men det er egentlig bare en unnskyldning.
Gjest only me Skrevet 10. august 2011 #8 Skrevet 10. august 2011 (endret) Jeg tolker det som at det egentlig ikke finnes ondskap, men all ondskap er laget av mennesker, hvis du skjønner. Altså, det er enkelt å skylde på ondskap, men det er egentlig bare en unnskyldning. Hvordan kan det være en unnskyldning for ondskap ved å si at det er menneskeskapt? Det finnes ingen unnskyldning for ondskap uansett. Endret 10. august 2011 av only me
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå