LukaFrost Skrevet 12. august 2011 #21 Skrevet 12. august 2011 HVis du har pene velstelte negler kan du godt bruke neglelakk. Om man har nedbitte negler er det ikke fint. Noen har så nedbitt enegler at neglen nesten er rund, da er det ikke pent hverken med eller uten neglelakk. Hvis neglen er kort, men like vel lang i formen kan det være pent med neglelakk.
Kristina Skrevet 12. august 2011 Forfatter #22 Skrevet 12. august 2011 Nå tror jeg nesten jeg må legge ut et bilde av neglene mine! De er absolutt ikke nedbitte men de er jo korte. (Må bare finne kameraet mitt.)
Kristina Skrevet 18. august 2011 Forfatter #23 Skrevet 18. august 2011 OK, her er et bilde av neglene mine! Knallfargete og fine synes jeg de ble. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #25 Skrevet 18. august 2011 Ikke min smak.Så korte negler kler enten blank lakk eller ingen. 2
-Englefjes- Skrevet 18. august 2011 #26 Skrevet 18. august 2011 Kjempefint! Jeg liker ikke lange negler, lakk eller ei, og synes at korte, velpleide negler er det peneste.
Kristina Skrevet 18. august 2011 Forfatter #27 Skrevet 18. august 2011 Tusen takk, Englefjes og LukaFrost! Hyggelig! Rart å tenke på at jeg aldri har hatt noe farge på neglene tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå