Aranciata Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Jeg har korte negler, det hvite på neglene begynner veldig langt nede (selv om jeg aldri har bitt negler) og derfor er neglene mine stort sett kortere enn fingertuppene. Jeg bruker vanligvis ingen lakk, eller bare litt helt lys rosa neglelakk, men ville spørre: hva synes dere om rød neglelakk på korte negler? Jeg har alltid rød neglelakk på tærne og skulle gjerne hatt det på fingrene også!
Gjest Michelle82 Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Ser fint ut. Selv bruker jeg alltid neglakk og må ha korte negler pga kontaktlinser. 1
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Elsker det. Fargen du trenger er Red pumps at the Nordstrom av Misa.
Lykkelitenen Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Knalle farger tar seg veldig bra ut på korte negler, gir en mer rocka effekt, så kjør på med rød! 2
Aranciata Skrevet 10. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2011 Hurra! Dere er kule. Nå blir de manikyr og knalle negler!
pusleline Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Jeg digger kraftige farger på neglelakken når jeg har mulighet - og alltid på korte negler. Har aldri likt de lange neglene noen er så glad i. 2
pusleline Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Jeg digger kraftige farger på neglelakken når jeg har mulighet - og alltid på korte negler. Har aldri likt de lange neglene noen er så glad i.
Gjest Iah Skrevet 10. august 2011 #8 Skrevet 10. august 2011 Selv synes jeg korte negler er de eneste som ser bra ut med rød neglelakk og sterke farger generelt. Rød lakk på lange negler ser forferdelig tacky ut! 5
Gjest NozMonster Skrevet 10. august 2011 #9 Skrevet 10. august 2011 Just go for it! for å være ærlig så ble jeg overrasket over responsen her! jeg trodde faktisk, etter å ha lest innlegget til ts, at de aller fleste kom til å si at det var stygt å ufeminint med så korte negler, og at det er bedre å gjemme dem enn å vise dem frem med neglelakk... selv så har jeg korte negler, men bruker bestandig knalle neglelakkfarger! alle nyanser av blå, rød, lilla, orange, turkis, og en festlig liten kombinasjon av disse
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #10 Skrevet 10. august 2011 Jeg synes ikke kortkorte negler tar seg bra ut i neglelakk, men det betyr ikke at jeg ikke vil at folk skal gå med det. Så go for it!
Aranciata Skrevet 10. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2011 Så bra at de fleste syntes dette er helt fint! Jeg har alltid hatt stygge negler (korte, flate, rar form) men jeg vil jo pynte på de litt. Så nå blir de manikyr til helgen!
Havtorn Skrevet 10. august 2011 #12 Skrevet 10. august 2011 Gladtråd-status jo! Men jeg er helt enig! Det er skikkelig rocka med knæsje negler! Bare vær flink og fil dem og form dem så ser det dritbra ut, ingenting ser fint ut på negler det ser ut som du steller med motorsag to ganger i kvartalet. :gjeiper: 1
Aranciata Skrevet 10. august 2011 Forfatter #13 Skrevet 10. august 2011 Gladtråd-status jo! Men jeg er helt enig! Det er skikkelig rocka med knæsje negler! Bare vær flink og fil dem og form dem så ser det dritbra ut, ingenting ser fint ut på negler det ser ut som du steller med motorsag to ganger i kvartalet. :gjeiper: Hihi, hyggelig med en gladtråd! Neglene mine er forsåvidt velstelte, de er bare veldig korte, og litt rart formet... Men jeg kommer til å gå til en salong, jeg bor i et land hvor det er billig med manikyr så jeg skal utnytte det!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #14 Skrevet 11. august 2011 På meg ser det dust ut, men jeg driter i det Jeg elsker rødfargen til Isadora, den er så varm og god! City Red, heter den:)
Honesty Skrevet 11. august 2011 #15 Skrevet 11. august 2011 (endret) Selv synes jeg korte negler er de eneste som ser bra ut med rød neglelakk og sterke farger generelt. Rød lakk på lange negler ser forferdelig tacky ut! Word! Endret 11. august 2011 av Honesty
Gjest Badabing Skrevet 11. august 2011 #16 Skrevet 11. august 2011 Selv synes jeg korte negler er de eneste som ser bra ut med rød neglelakk og sterke farger generelt. Rød lakk på lange negler ser forferdelig tacky ut! Må bare signere denne!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #17 Skrevet 11. august 2011 Personlig synes jeg at folk som har korte negler burde holde seg til blank lakk uten farge. Noe av det styggeste jeg ser er nettopp korte negler med kraftige farger. 1
Petronella1 Skrevet 12. august 2011 #18 Skrevet 12. august 2011 Jeg synes ikke rød neglelakk er fint uansett neglelengde jeg :-)
FantasDick Skrevet 12. august 2011 #19 Skrevet 12. august 2011 I utgangspunktet synes jeg at fargesterke lakker er kult uansett, men når neglene er så korte at de ikke rekker over fingertuppene engang synes jeg de er for korte - lakk eller ei!
LukaFrost Skrevet 12. august 2011 #20 Skrevet 12. august 2011 HVis du har pene velstelte negler kan du godt bruke neglelakk. Om man har nedbitte negler er det ikke fint. Noen har så nedbitt enegler at neglen nesten er rund, da er det ikke pent hverken med eller uten neglelakk. Hvis neglen er kort, men like vel lang i formen kan det være pent med neglelakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå