Gå til innhold

Oppbevaringskrukke med desilitermål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet om det finnes noen liknende krukker eller evt. bokser som disse LENKE fra IKEA, bare at de har desilitermål på seg? Har sett andre typer bokser på IKEA (fra "Raritet"-serien) som har det, men det er ikke akkurat sånn jeg vil ha, vil bare ha en enkel krukke/boks med desilitermål..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er mye til hjelp, men kan du ikke klistre på noe/skrive på noe selv slik på den typen du vil ha?

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om det er mye til hjelp, men kan du ikke klistre på noe/skrive på noe selv slik på den typen du vil ha?

Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener, men om jeg forstår deg riktig er det ikke det jeg vil ha. Det jeg er ute etter er på en måte et desilitermål da, bare at det ikke ser ut som det, men at det er fint til å bruke til oppbevaring. Altså at det har lokk og sånn! :-)

Skrevet

Dersom du fant en pen krukke med lokk i glass, så kunne du tegnet på "litermål strekene og tallene" (gir det mening? :fnise: ) selv på utsiden slik at det hadde blitt sånn. går også an å ha over kontaktpapir etc men ikke så lurt om du skal ha det i oppvaskmaskina kanskje, er iallefall mye artig man kan bruke til å dekorerer på glass.

Finner masse litermål med lokk, men ingen krukker med "litermål" enda.

Litermål i glass med lokk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...