Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:goodbye:

Har dere noen gode teknikker for å få striper med hjemmeblekning/blondering?

Jeg har litt ettervekst jeg skulle bli kvitt, men vil ikke at det skal bli som dette,kanskje litt mer stripete uten ettervekst som detet her.

Ja jeg får helt sikkert en del kommentarer om å dra til frisør, men det gjør jeg ikke nå. Har bleket det flere ganger før og jeg vet at håret mitt tåler det, jeg er bare ikke så veldig god på teknikker!

Takk på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier også å stripe etterveksten hjemme. Kunne også hatt bruk for en bra teknikk siden håret etterhvert bare blir et eneste rot når du først har begynt å det er vanskelig å se hvor du allerede har tatt i farge osv.. :P Det beste tipset jeg kan komme med er å få hjelp av en venninne eller noe. Mamma gjør det på meg :) hun er ikke frisør på noen måte hehe, men det er lettere for henne å komme til bak å få en oversikt enn det er hvis man gjør det alene. Men når det er sagt så husker jeg at frisøren sa noe om at man skulle begynne øverst eller nederst ettersom at fargen tok lenger tid for å sette seg på et av stedene, men jeg kan ikke huske hvor det var man skulle begynne fordi hun snakket egentlig til en annen frisør når hun sa det, jeg bare hørte etter:P Noen som kanskje vet dette?

Skrevet

hmm, jeg driver å youtuber det nå, men finner ikke så mye bra egentlig :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...