AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Er det noen som har denne telefonen? Hvordan er den? Jeg har veldig lyst på den, men er noe skeptisk. Jeg kjøpte en Samsung vinteren 2010 som jeg etter en stund overhodet ikke likte. Det var ikke en sånn telefon hvor du kunne bruke fingertuppene, men en du måtte bruke negler eller en pinne på. Jeg syns den var fryktelig kjedelig, trå å bruke og det gjorde det ikke bedre da jeg mistet telefonen i stuegulvet og hele skjermen knuste. Etter den telefonen har jeg blitt veldig skeptisk til Samsung generelt. Jeg har sett på Galaxy S2 på Youtube og syns den virker fantastisk, men jeg er så redd for å bli like skuffa igjen. Etter Samsung kjøpet i 2010, kjøpte jeg meg en iPhone istedenfor. Jeg har aldri vært så fornøyd med en telefon som det jeg har vært med iPhonen. Nå begynner den å bli litt sliten, så derfor tenker jeg å skaffe meg en ny en. Så - hvorfor burde jeg skaffe meg denne telefonen? Er den virkelig så bra som alle påstår? Er den lik tidligere Samsung modeller? Den jeg hadde, så slik ut. Mener å huske at den het Samsung Jet.
Gjest Applestore Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 S2 er fantastisk! Jeg har den ikke selv, men typen har og jeg bruker den daglig! (Jeg skal ta en i mitt eie når jeg blir rikere). Den har ripesikkert glass, og du MÅ bruke fingertuppene, den reagerer ikke på negler eller pinne Den er litt stor, men det blir man sikkert fort vant til
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 S2 er fantastisk! Jeg har den ikke selv, men typen har og jeg bruker den daglig! (Jeg skal ta en i mitt eie når jeg blir rikere). Den har ripesikkert glass, og du MÅ bruke fingertuppene, den reagerer ikke på negler eller pinne Den er litt stor, men det blir man sikkert fort vant til Er det vanskelige menyer og slikt på den? Hvordan er "meldingsystemet" på den? Kommer meldingene opp som en slags chat? Hvordan er den å skrive med? Siden du bruker den daglig, vil jeg tro at du har litt peiling på hvordan telefonen er
Gjest grenlandstuppa Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Er det vanskelige menyer og slikt på den? Hvordan er "meldingsystemet" på den? Kommer meldingene opp som en slags chat? Hvordan er den å skrive med? Siden du bruker den daglig, vil jeg tro at du har litt peiling på hvordan telefonen er Jeg har også denne, og jeg er storfornøyd. Beste telefonen jeg har hatt. Menyene er kjempe enkle, og man plasserer jo ting der man vil ha dem selv. Jeg har hvertfall ikke hatt noe problemer. Og ja, meldingene kommer som en chat. Nå har jeg valgt å ha fullt tastatur og da blir selvfølgelig knappene litt små på høykant, men dette er ikke noe problem når man venner seg til den.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 S2 er fantastisk! Jeg har den ikke selv, men typen har og jeg bruker den daglig! (Jeg skal ta en i mitt eie når jeg blir rikere). Den har ripesikkert glass, og du MÅ bruke fingertuppene, den reagerer ikke på negler eller pinne Den er litt stor, men det blir man sikkert fort vant til Tusen takk for at du svarte :-) Nei, jeg er ikke TS, men jeg takker for de som ikke har oppdragelse til å takke selv.
Gjest Applestore Skrevet 11. august 2011 #7 Skrevet 11. august 2011 Er det vanskelige menyer og slikt på den? Hvordan er "meldingsystemet" på den? Kommer meldingene opp som en slags chat? Hvordan er den å skrive med? Siden du bruker den daglig, vil jeg tro at du har litt peiling på hvordan telefonen er Ser du har fått svar på dette alt, men jeg kan jo svare jeg også Menyene er lette, og du blir fort vant til dem. Du kan selv velge og putte de tingene du bruker oftest ute på "hovedskjermene" (er 7 stykker). Meldingene kommer opp som chat ja Jeg syns den er veldig god å skrive på, siden skjermen er såpass stor, at bokstavene blir store nok til å treffe dem.
Gjest Applestore Skrevet 11. august 2011 #8 Skrevet 11. august 2011 Tusen takk for at du svarte :-) Nei, jeg er ikke TS, men jeg takker for de som ikke har oppdragelse til å takke selv.
Gjest Iah Skrevet 11. august 2011 #9 Skrevet 11. august 2011 Jeg gikk fra iPhone 3GS til denne for en drøy måned siden og er veldig fornøyd. I starten var det litt forvirrende, men med litt prøving og feiling synes jeg nå telefonen er enkel i bruk. Angrer ikke på kjøpet!
Gjest Thefainter Skrevet 12. august 2011 #10 Skrevet 12. august 2011 Den er super hvis du får en som har god skjerm. Selv måtte jeg returnere 3 stykker pga gul skjerm og hanging før jeg fikk en som var brukebar, selv om denne også har et snev av gulhet.
Rotehøna_21 Skrevet 14. august 2011 #11 Skrevet 14. august 2011 Jeg har S2 og er super fornøyd... Syns batteriet holder lenge, tar bra bilder og veldig enkel i bruk. Syns det er en knall tlf som jeg anbefaler på det største. Syns den var litt stor i starten men det merker jeg ikke noe til nå for har blitt så vant til det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå