Gå til innhold

Kjedebrev-engler? Er blitt tilsendt uten å blitt spurt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tante er litt utradisjonell og nå har hun sendt meg engler uten å spørre meg. Det jeg har hørt er at man må ha en hvit blomst, tenne hvite lys, ha tre ønsker i en konvolutt og i en annen konvolutt tre navn til de man skal sende englene videre til, eller til de som trenger det mest. Og helst et eple lagt over konvoluttene. Men man trenger ikke mer enn å motta englene og ønske de velkomne.

Men jeg er ikke blitt spurt!!! Søndag skulle englene komme og jeg sa jaha bare kom inn da, men jeg forstår ikke helt.

Min tante har spurt min mor om tillatelse for å sende meg engler og jeg sa høyt og klart at det er jo respektløst siden jeg er en voksen dame.

Sa også at hvis det finnes engler, trenger jeg ikke motta hjelp i form av kjedebrevengler.

Har lyst å ringe og be henne ta englene tilbake, de gjør meg ikke noe, men jeg synes det er et overtramp, smakløst og respektløst. Jeg sliter med angst og ble redd den kvelden de skulle komme, men det var ikke skremmende, men hvilken respekt har mamma og tante for meg?

Jeg er målløs. Hva skal jeg si? Hvordan ville dere reagert? Har dere hørt om dette kjedebrevs-newage-englene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoho, det hadde nok gått rett i søpla her. Om det finst vesener som beskytter oss, til dømes engler, så kan eg garantere deg at dei ikkje brukar tida si på å bli sendt rundt som kjedebrev! :hoho:

• Liker 3
Gjest Consensio
Skrevet

Ser ingen grunn til å irritere seg over noe slikt.

Hva så om hun har sendt deg engler i form av kjedebrev? Er jo ikke slik at du må gjøre noe mer uansett.

• Liker 1
Skrevet

Hoho, det hadde nok gått rett i søpla her. Om det finst vesener som beskytter oss, til dømes engler, så kan eg garantere deg at dei ikkje brukar tida si på å bli sendt rundt som kjedebrev! :hoho:

:fnise:

Men er det ikke respektløst både overfor meg og evt englene? De skal ha fem dagers hvile etter at de har besøkt meg, og jeg har bannet og ikke vært from etter at de kom hit på søndag, jeg har vært litt ekstra irritert.

Må innrømme at jeg mister mer og mer respekten for min tante. Hun kan heale og er egentlig grei og jordnær, men dette tar kaka. Og hun har hatt en tendens til å fremstå som snill bare andre gjør som hun sier. Det har jeg oppdaget, men det er ikke lett å se. Hun er med i kirkerådet og meninghetsfakultetet. Ser hun ikke at hun opptrer som en høne?

Hva skal jeg si? Jeg har sagt til min mor at det er RESPEKTLØST overfor meg, å bare sende meg engler uten å spørre meg, men spørre min mor om det er greit. Jeg har min barndomstro og finnes det engler, har jeg en skytsengel og trenger ikke kjedebrevsengler. Kan det komme fra Märtha eller er det bare noe en eller annen som kjeder seg har funnet på?

Jeg har også blitt spurt i telefonen om jeg prater med englene nå mens de er på besøk. Nei, det gjør jeg ikke. :rope:

Skrevet

:overrasket:

Dette høres helt vilt ut. Jeg hadde blitt sur og levert dem tilbake.

Det er jo bare tull!

:hoho:

Skrevet

:overrasket:

Dette høres helt vilt ut. Jeg hadde blitt sur og levert dem tilbake.

Det er jo bare tull!

:hoho:

Hvordan skulle du levert dem tilbake?

Det er ikke brev som kommer i posten, det er engler som er sendt hit usynlig. Jeg sier bare, stakkars engler, jeg har drukket vin, har onanert, har ikke ryddet og ikke tørket støv. Lys bruker jeg å tenne på kveldene engler eller ikke.

Men hvorfor kan voksne tro på det, og hvordan kan jeg vite at det ikke er onde engler (jeg kan jo få lucifer hit)?

Er det ingen som har hørt om denne engeltransporten?

Gjest Spinell
Skrevet

Nå blir jeg vel slettet for spekulasjoner og persondiskusjon, men er det deg, Pet? (Eller er det engelen din? :rosaengel: )

• Liker 2
Skrevet

Nei jeg er ikke Pet. :)

Jeg er ts og velger å være anonym nå. Ring Pet og spør hva man skal gjøre! :fnise:

Skrevet

Om de ble sendt usynlig hadde jeg bare bedt dem pent om å reise tilbake.

:fnise:

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg ville tenkt som jeg alltid gjør med kjedebrev, at de er til for å brytes, og at ingen har tatt skade av det til nå.

Så får du bare åpne vinduene til skikkelig gjennomtrekk den dagen du ikke vil ha englene der lenger, slik at de slippes fri. Det er jo egentlig ikke veldig pent av de som startet kjeden å "fange" englene i utgangspunktet.

• Liker 2
Skrevet

Gjør som Märtha, send dem til Japan.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...