Gå til innhold

Spreadshirt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å designe en t-skjorte til min mann, men aner ikke hva jeg skal velge av motiv og tekst. Noen som har noen gode forslag?

Skrevet

Hehe, jeg lagde t-skjorte på spreadshit til min kjære. Han driver med dykking, og dette var i en periode hvor han omtrent var mer under vann enn over, og følgelig aldri hjemme. Tilslutt hadde jeg mast så fælt på han om at han måtte være litt mer hjemme at jeg tok en komisk vri på det og lagde en t-skjorte med en stor F på (i supermanns S stil) også står det "Frogman" inni denne F'en. På høyre arm er det en sånn typisk froskekrone. Hadde jo da selvfølgelig kalt ham frogman en stund, så denne t-skjorta var jo perfekt. Han bruker den masse og digger hele skjorta :nigo: Han har faktisk begynt å være mer hjemme også :lol:

Lag noe skikkelig personlig som han ikke får tak i i butikken er vel cluet :)

Skrevet

Min mann driver med modellflyging, så kanskje jeg kan finne på noe lurt der.

Skrevet

Hehe, jeg lagde t-skjorte på spreadshit til min kjære. Han driver med dykking, og dette var i en periode hvor han omtrent var mer under vann enn over, og følgelig aldri hjemme. Tilslutt hadde jeg mast så fælt på han om at han måtte være litt mer hjemme at jeg tok en komisk vri på det og lagde en t-skjorte med en stor F på (i supermanns S stil) også står det "Frogman" inni denne F'en. På høyre arm er det en sånn typisk froskekrone. Hadde jo da selvfølgelig kalt ham frogman en stund, så denne t-skjorta var jo perfekt. Han bruker den masse og digger hele skjorta :nigo: Han har faktisk begynt å være mer hjemme også :lol:

Lag noe skikkelig personlig som han ikke får tak i i butikken er vel cluet :)

Så morsomt :fnise:

Skrevet

Vurderer å finne et bilde av han med modell helikopteret eller bare helikopteret for å ha på t-skjorten. Men trenger en god tekst til. Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan skrive?

Tar gjerne imot andre morsomme forslag til hva jeg kan finne på å ha på t-skjorten.

Skrevet

Dytter denne da det begynner å haste litt.

Skrevet

Dytter denne en gang til!

• 3 uker senere...
Skrevet

Så utrolig god idè :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...