AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Er det noen her som har vært på Bergans sitt Outlet i Langevåg? Og hvor mye billigere er klærna i forhold til sportsbutikken?
Envy Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Ikke vært på outleten dems i langevåg, men vært på Bergans outlet på vestby, og fikk en del fine priser. De lå på ca 30% billigere enn sportsbutikken i det store og det hele, også hadde dem noen knalltilbud i tillegg. Fikk bl.a. en fleecejakke som hadde kostet 1000 kr til 300 kr
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Er det noen her som har vært på Bergans sitt Outlet i Langevåg? Og hvor mye billigere er klærna i forhold til sportsbutikken? Langevåg? Som i utenfor Ålesund? jeg skal dit neste helg, tror jammen jeg skal ta meg en tur innom Noen som kan fortelle mer?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 http://www.devoldfabrikken.no/?menu=3 Her kan du lese mer om det. Er flere forskjellige utsalg i samme bygget..
Aftensol Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Jeg har vært der flere ganger og de har som regel mange gode tilbud! De har de vanlige klærne, de er gjerne priset ned 3-700kr (på det jeg har sett, sikkert mer på dyrere ting...) Også har de utgående produkter som har halv pris eller mer i avslag.. Jeg kjøpte nettopp en strikkejakke til mannen for 250kr som kostet 1000kr før og en jakke til datteren min for 350 som kostet 700kr før.. Og hvis du skal dit, så er det verdt å gå innom devold fabrikken i tillegg Masse gode tilbud på kjempegode ullprodukter! (også hærlighet sitt utsalg.. De har vel 30% avslag på alt av sesongens varer.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Er det berganstøy der? Hm.. Kan ikke huske å ha sett det. Pleier å handle ullundertøy på devoldfabrikken. Ikke så aaltfor mye å spare, men de selger tøy med syfeil etc som er ganske billig.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Innser at jeg har en fast rute rett inn på ullavdeligen. Kanskje jeg skal se meg litt rundt neste gang.
Shinana Skrevet 15. august 2011 #8 Skrevet 15. august 2011 Hm, hvis du klarer å komme deg inn i Devold Fabrikker UTEN å se at Bergans har et outlet der så må du gå med øynene lukket Det er et veldig bra outlet også faktisk. Har kjøpt en god del der, og prisene er jevnt over ca 30% lavere enn i sportsbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå