Gå til innhold

Hva er det med menn og følelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda, enda et nytt slikt emne tenker sikkert flere som leser dette. Men for meg er det en virkelighet akkurat nå. Har møtt en fyr jevnlig i snart 1/2 år, hele tiden har møtene foregått til dels på hans "område" og dels i skjul for andres viten.. For ikke lenge siden snakket jeg med ham i forhold til hvor vi står, om kanskje veien til et forhold ikke er langt unna osv, jeg er veldig klar for et forhold med denne mannen, mens han er veldig tilbakeholden. Hele samtalen endte med en rart, taushet og trykket stemning kan vel sies å beskrive resten av kvelden. Etter denne samtalen (2 uker siden) har vi knapt snakket sammen, kanskje et par telefoner i løpet av uka og noen meldinger. Ikke et spørsmål om vi skal treffes igjen eller noe.. Hva skjer? Er det over og ut? Jeg møtte han forøvrig for et par dager siden der vi hadde en helt normal samtale med litt flørt imellom, men siden- ikke et ord som antyder om vi skal møtes igjen. For meg så er han den perfekte mannen, men vet ikke hvor lenge jeg gidder å holde på i det uvisse, må si det sliter litt på humøret.

Han må da kunne vite etter så lang tid hva slags følelser han har, å om VI er verdt å satse på? Eller?

Tips, råd, eller bare et oppmuntrende ord hadde vært flott:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teori.

Han vil ligge med deg så lenge du ikke krever noe mer. Det er ikke så lett å si "Du er god nok for sex, men noe mer duger du ikke til", derfor fryser han deg bare ut og finner seg noen andre som bare vil ha sex.

• Liker 1
Skrevet

Nettopp! Gi faen i ham og lykke til videre :)

Skrevet

Tips, råd, eller bare et oppmuntrende ord hadde vært flott:)

Kan nok nesten bare oppmuntre deg til å finne noen som viser deg en mer seriøs interesse, ja.

Gjest "gjest"
Skrevet

Han er ikke interessert i annet enn sex med deg. Beklager, men sånn virker det til å være.

Skrevet

. For meg så er han den perfekte mannen,

Nei, det er han ikke. For hvis han hadde vært den perfekte mannen, så hadde ikke hans oppførsel plaget deg sånn som den gjør. Du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å lulle deg inn i fantasien om at "han er den perfekte" og "den rette for deg" - for det er han jo beviselig ikke.

Sett hardt mot hardt - det er eneste måten du vil få vite hva han egentlig vil. Du kan ikke ville deg selv så vondt at du går rundt i uvisshet og lar alt være opp til han.

• Liker 2
Skrevet

Tanken har nok desverre slått meg, opp til flere ganger. Men så var det dette med å faktisk bryte ut, sitter nok fint i det mtp følelser :-/

Men dere har antageligvis rett.. Men skulle tro at en voksen mann (slutten av 30-åra) faktisk oppførte seg litt bedre, ihvertfall når han VET hvor dypt i det det sitter hos meg.

Skrevet

Men skulle tro at en voksen mann (slutten av 30-åra) faktisk oppførte seg litt bedre, ihvertfall når han VET hvor dypt i det det sitter hos meg.

Det skulle man tro, og også forsåvidt forvente. Men realiteten er ofte anderledes enn man skulle ønske. Jeg er enig med et svar som var over her; vil du virkelig deg selv så vondt som dette? Vet av egen erfaring at det er utrolig tøft å tørre og sette hardt mot hardt, men det gir samtidig en litt annen selvfølelse når man tar kontroll over situasjonen selv.

Skrevet

He`s not that into you! sorry.

Skrevet

Men dere har antageligvis rett.. Men skulle tro at en voksen mann (slutten av 30-åra) faktisk oppførte seg litt bedre, ihvertfall når han VET hvor dypt i det det sitter hos meg.

Har opplevd noe liknende, -og den fyren hadde passert 40 med GOD margin. Like greit å innse at han ikke vil, jo før jo heller. Etterhvert kommer et slikt (ikke)forhold til å begynne å tære på selvfølelsen din, så like greit å komme seg unna før den har fått verre skader enn noen riper i lakken.

Skrevet

Føler det litt smått på samme måte. Men i mitt tilfelle vil han, men mener at det ikke går pga. aldersforskjellen m.t.p hva andre sier. Trolig usikker på seg selv. Vet ikke hvor jeg har han og lever selv i uvisshet om hvordan ting er og hvordan ting vil bli - forstår at jeg må tvinge meg selv til å handle etter mitt eget beste. Nettopp å slutte å ta kontakt enda hvor vanskelig det er. Vil han virkelig, så tar han kontakt og står på for å få meg. Tenker at du bør gjøre det samme - enda det er veldig hardt.

Skrevet

Hjelper ikke å stille ultimatum nå i ettertid, heller. Det eneste som funker, er å trekke opp linjene for hva du ønsker deg ut av en relasjon med en mann før du blir følelsemessig involvert i han. Det er også i den perioden en mann vil være ærlig med deg omkring sine hensikter, fordi han heller ikke har noen ønsker eller følelser i klemme, eller er bekymret for å såre deg.

Denne mannens taushet nå i ettertid er forårsaket av at han vil unngå konfrontasjon, og ikke vil se deg skuffet over at han ikke vil det samme som deg. På et eller annet klønet vis tar han altså hensyn til deg, men mest av alt til seg selv!

Fryktelig trist når du er der du er, men eneste løsning her for deg, er å komme seg videre. Heldigvis er det massevis av kjekke og gode menn der ute!

Skrevet

Hadde han vært den perfekte mannen så hadde dere allerede vært et par:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...