Gå til innhold

Real housewives of Beverly Hills

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som ser på Real housewives of Beverly hills? Det har blitt vist 2 episoder og hva synes dere så langt?

Jeg synes Kim virker så stakkarslig og Camille snakker jo bare om sin berømte mann Kelsey Grammer hele tiden.

Serien går forresten på Tv3 hver dag halv 8 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke på det. Ser heller på Real housewives of OC og Jersey ;)

Skrevet

Jeg har sett på det en gang, men jeg har en samboer som HATER alt av fødselprogrammer og slike DHW serier.

Blitt litt mye av det i det siste tror jeg :fnise:

Skrevet

Ser ikke på det. Ser heller på Real housewives of OC og Jersey ;)

Hvorfor det?

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg ser på :) Jeg liker Adrinne(?) og Lisa godt.

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg ser på det og de fra OC! Hysterisk morsomt :D

Skrevet

Jeg liker ikke Kyle. Synes hun er veldig dømmende ovenfor søstren sin Kim og hun virker litt snobbete.

Skrevet

Jeg ser på denne og liker den godt. Liker Lisa og Adrienne best.

Dette er kanskje spoiler, men velger å legge det ut lell. Leser på nettet i dag at eks-mannen til Tayler ble funnet død i sitt hjem mandag. Dette syns jeg var veldig triste nyheter.

Skrevet

Inntrykket jeg har så langt er:

Kyle: Vakker, bra solid ekteskap, ganske normal

Kim: usikker, alkoholproblem?

Adrienne: Kul dame med bein i nesa som faktisk kommer godt ut i serien. Tror også forholdet hun har med sin mann er ganske normalt.

Lisa: favoritten min så langt. Smart, morsom. Tror også hun og mannen har det godt sammen

Taylor: Ser ikke ut i måneskinn, og har lost it for lenge siden på alle måter….

Camille: Patetisk, usikker kjerring, jeg er glad for at jeg aldri trenger å møte..

Skrevet

Er det noen i denne serien som ikke har silikon? puppene til Camille så fæle ut! Så henne i bikini i en episode da hun satt i boblebadekaret. Puppene var alt for store i forhold til kroppen. Hun har bra kropp til å være 40? men puppene burde hun gjøre noe med.

Får egentlig litt vondt av Kim. Hun virker så usikker stakkar.

Skrevet

Har sett på det et par ganger nå, og liker Lisa godt. Hun virker veldig ekte i motsetning til f.eks Camille. Syns hun virker så falsk og selvopptatt. Og veldig opptatt av mannen sin da. Nesten så jeg syns det er bra de ble skilt for hun virker mener jo at hun er bedre enn de andre fordi mannen hennes er kjent. Tar meg selv i å lure på hvorfor jeg blir så engasjert i sånt :fnise:

Skrevet

Slapper skikkelig av når jeg ser sånne serier :) Har også dilla på New York damene, men sesong 3 har ikke gått på norsk TV ennå, så det ser jeg på nettet. New Jersey og OC damene er jeg lei!

Skrevet

Herregud for et middagsselskap!!!!!Hun Mediumdama var jo grusom!!

• Liker 2
Skrevet

Lurer på åssen det er å bo i Beverly hills. Sikkert tøft. Synes alle damerne ser så flotte ut hele tiden. Skikkelig stylet med høye hæler, dyre klær, perfekt hår og sminke osv. Hadde nok følt meg som en dass hvis jeg bodde der hvor det er så mange flotte kvinner. :gjeiper:

Haha Kyle og Camille blir nok uvenner igjen i neste episode :fnise:

Skrevet

Inntrykket jeg har så langt er:

Kyle: Vakker, bra solid ekteskap, ganske normal

Kim: usikker, alkoholproblem?

Adrienne: Kul dame med bein i nesa som faktisk kommer godt ut i serien. Tror også forholdet hun har med sin mann er ganske normalt.

Lisa: favoritten min så langt. Smart, morsom. Tror også hun og mannen har det godt sammen

Taylor: Ser ikke ut i måneskinn, og har lost it for lenge siden på alle måter….

Camille: Patetisk, usikker kjerring, jeg er glad for at jeg aldri trenger å møte..

Hva mener du med det egentlig?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Noen som har begynt på sesong 2? Har problemer med å finne de nye episodene for tiden. Flere som ikke finner dem?

• 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...