Gå til innhold

Har dere bruk for meg i menigheten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Har dere bruk for en bussjåførengel i menigheten Deres ?? Jeg stiller villig til tjeneste ved det minste vink !! icon_smile.gif

Bare rekk ut hånden så stopper jeg og tar dere med i bussen min med gullvinger på !!

Håper dere tar meg ogzå inn i varmen !

Ærbødig hilsen Pludre, bussjåførengel med prikkfritt førerkort og kjøreseddel !

icon_smile.gif

Smil til verden og den smiler til deg !!1212[ Dette Innlegg er endret av: Pludre den 2002-02-27 00:50 ]

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest *Perser*
Skrevet

hei vennen icon_smile.gif

skulle bare gi deg en gooood natt klem og siden jeg bestemmer ingen verdens ting så kan jeg ikke si noe:)men jeg tror nok at snille kris vil ta deg inn icon_smile.gif

sove søtt og drømme søtt, vennen icon_smile.gif

stor klem fra 12

Skrevet

Våre kjære menighetsoverhoder er for tiden bortreist på diverse kurs, seminarer og andre foretak...

Kris har nå overlatt alt ansvar og nøkkel til meg.

Og jeg kan med glede meddele at Pludre herved er tildelt stillingen "bussjåfør med kjøreseddel". icon_smile.gif

Desverre får jeg ikke oppdatert medlemslisten, så det må vente til Væren er vel hjemme igjen.

Men et fullverdig menighetsmedlem er du i alle fall icon_smile.gif

Velkommen til oss, og vi håper du til tross for tyngende bussjåføransvar likevel vil være med på fremtidige ekno og pærebrusfester icon_smile.gif

Personlig så må jeg si at det er veldig fint å endelig få en bussjåfør inn i menigheten.

Vel og bra med sykkel som fremkomstmiddel, men har savnet tak over hodet når det er skikkelig ruskevær.

Håper også vi nå kan arrangere utflukter, sånn at hele menigheten kan reise, og ikke bare menighetslederne... icon_lol.gif

Men altså: Velkommen til Pludre! icon_smile.gif

Menighetsleder in spe12

Skrevet

Velkommen !!

Endelig noen som kan kjøre oss frem og tilbake... Begynner å bli så sliten av å gå.... Lat jeg ?? Neeeeeeiii

icon_biggrin.gif12

Skrevet

Velkommen, Pludre!!

Som "nabo" tar jeg meg den frihet å gi deg et godt råd: Vær forsiktig når det er barnevogner på bussen!!

Håper du vil trives hos oss. icon_smile.gif12

Skrevet

Hei Pludre!

Jeg skal oppdatere listen med en gang, og det er hyggelig at @lfa tar tak i jobben med en gang!

Kjempekoselig at du ville bli medlem av vår lystige menighet Pludre!;)

@lfa, det er mulig jeg utrykte meg litt uklart, men jeg har faktisk ikke forlatt menigheten ennå!

Jeg drar ikke før i morgen, og derfor bedriver jeg litt utdrivelse av onde skiånder i kveld. De samme åndene som hadde kommet seg inn i Johann Mühleggs kropp, he, he!

hilsen

12

Skrevet

Hei !

Tuzen takk for en varm velkomst alle sammen !! Kozelig å se at noen setter pris på meg !! icon_smile.gif

Og til min "nabo " jeg skal være forsiktig med barnevogner på bussen min !! icon_wink.gif

Masse klemmer til alle dere engler fra den lykkelige bussjåførengelen Pludre icon_smile.gif

12

Skrevet

Upz... zorry, Kris...

Ble zikkert bare litt for ivrig... icon_lol.gif

Zorte kritthvite får liker anzvar, zønner du... icon_smile.gif

Håper du fikk ut alle onde ånder, forezzten! icon_smile.gif

Pludre, jeg er oxzå glad du tar henzyn til ozz med barnevogn... icon_smile.gif

Regel nr 1 må være: Ikke lukk dørene før BÅDE barnevogn og barnevognfører er ute... icon_rolleyes.gif

12

• 14 år senere...
Skrevet

Hva drev egentlig disse folkene med? For noen rare tråder de lagde i gamle dager. :ohmy:

Skrevet
2 minutter siden, Supersol skrev:

Hva drev egentlig disse folkene med? For noen rare tråder de lagde i gamle dager. :ohmy:

. 14 år gammel tråd....

Anonymkode: 279a0...d43

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

. 14 år gammel tråd....

Er nysgjerrig på den for det.

Skrevet
2 minutter siden, Supersol skrev:

Er nysgjerrig på den for det.

Det er bare tull og tøys. Mange tråder er akkurat like useriøse nå.

Skrevet

Hahaha, føler meg stadig yngre.

Anonymkode: e55ab...12f

Skrevet
12 minutter siden, Supersol skrev:

:)

Anonymkode: d12a1...2b8

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

:)

Nå er vi litt vel fiendtlige her synes jeg......:)

Skrevet

Jeg skrev i sovetråden en at jeg skal legge meg nå, men tror jeg blir oppe litt til.:)

Skrevet

Kg var et kristent forum før virker det som. I 2002-2004 skiftet de til Kristenguiden.no men

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kg var et kristent forum før virker det som. I 2002-2004 skiftet de til Kristenguiden.no men

Det kan være en forklaring  :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda mer tøys.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KG har aldri vært et kristent forum. Hvor har du det fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...