Gå til innhold

Hvordan arrangere overraskelsesfest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Vi skal lage en overraskelsesfest for en venninne som fyller 18, og da lurer jeg på om noen av dere har noen tips og trisk for hvordan vi kan gjennomføre dette på best mulig måte. Hvordan vi skal få henne til festen uten at hun skjønner tegninga for eksempel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooh, spennende :jepp:

Hva med at du og et par-tre stk til tar henne med på bowling/kino/ut å spise den dagen som "bursdagsfeiring", og mens dere er der forbereder resten av gjengen festen? Enten hjemme hos deg eller en av de andre som er med på "feiringen" (hvis det blir vanskelig å komme seg inn hos bursdagsbarnet). På vei hjem må du eller en av de andre venninnene vise noe til resten.. Noe nytt dere har kjøpt, eller lignende. Og TADA! :bursdag:

Det er kanskje litt lett å skjønne tegninga, men noe lignende kanskje? :)

Skrevet

Ooh, spennende :jepp:

Hva med at du og et par-tre stk til tar henne med på bowling/kino/ut å spise den dagen som "bursdagsfeiring", og mens dere er der forbereder resten av gjengen festen? Enten hjemme hos deg eller en av de andre som er med på "feiringen" (hvis det blir vanskelig å komme seg inn hos bursdagsbarnet). På vei hjem må du eller en av de andre venninnene vise noe til resten.. Noe nytt dere har kjøpt, eller lignende. Og TADA! :bursdag:

Det er kanskje litt lett å skjønne tegninga, men noe lignende kanskje? :)

Ja, det må vel bli noe sånt! Det er meg og moren til nevnte venninne som skal fikse dette, så vi skal snart ha et hemmelig møte for å diskutere mulighetene. Føler meg skikkelig spion :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...