straamann Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Finnes det noen norm for hvor mange sprut man bør bruke av parfymeflasken? Synes det er vanskelig å vurdere selv hvor sterkt det lukter ut... Vil jo at parfymen skal kjennes, men ikke at det skal stinke heller.
spinnwild Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Kommer jo an på hvor mye du vil at det skal lukte. Personlig synes jeg det holder med en sprut.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Det holder som regel nesten alltid med bare EN sprut, det er fort gjort at det blir foooor sterkt.
Gjest Leonidene Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 1-2, kommer an på hvor kraftig parfymen lukter.
Grønt blad Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 1 sprut pleier å holde, 2 spruter dersom du liker å lukte litt og/eller hvis parfymen er svak på lukt. Litt avhengig av parfymen og "styrke" på parfyme, og hvor sterkt du selv liker. Det kan også variere litt mellom størrelsen på flaskene. Jeg har nå "stor" utgave (100 ml) av min parfyme, og en sprut her er mye mer enn en en sprut fra en 50 ml-flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå