Thomasine Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Hei. Poden på 8 skal få sin første mobil og jeg trenger hjelp til å finne i dette "havet" av mobiler... Som sagt hans første mobil, så den må være enkel og trenger ikke alle slags dubeditter. Kunne tenkt meg dette på mobilen hans: enkel i bruk kamera som ikke er for dårlig musikk/radio noen spill? ok batterikapasitet billig - kontanttelefon Jeg er ikke av typen som kjøper dyr mobil til meg selv engang...skal brukes til å ringe, sende sms og sikkert leke med bilder... Hvis noen kan tipse meg om noen ville jeg blitt glad!!
DBM Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Jeg har virkelig ikke peiling på billigtelefoner, men et tips er å se på SAR-verdiene (stråling).
Dizzy Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Vår 9-åring har en sånn. Det er vel noen år siden den kom ut nå, men det var en som vi hadde liggende i en skuff så tenkte at den var OK til å begynne med. Telefonen er liten og nett, så den er grei å ha med seg i lommen. Enkle menyer, og med MP3-spiller og radio. En helt ok telefon til vår pode så langt i alle fall.
DBM Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Dizzy, den ligger på 995 kr uten abonnement. Lefdal har til sammenligning Samsung Galaxy Gio S5660 til samme pris. Da får du en smarttelefon med Android 2.2 og 3,2" skjerm. Mye bedre kamera også, men mulig den er for vanskelig å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå