Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan barberer dere enklest området på kjønnsleppene? Dette er jo et følsomt område, og samtidig synes jeg det er vanskelig å få bort disse hårene. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

barberer med håret og så mot. slik at jeg får bort alt, men jeg er veldig forsiktig. Kjenner etter om alt er borte. Om du skulle ha litt hår på innsiden av de ytre leppene kan du barbere forsiktig der. Men vær forsiktig :)

Gjest Kathpus
Skrevet

Ettersom jeg får røde prikker av høvel, så bruker jeg derfor kun høvel på kjønnsleppene. Om jeg i ettertid ser at det fortsatt sitter igjen hår, så fjerner jeg det med øyenbrynskniv. :)

Uten om kjønnsleppene bruker jeg hårfjerningskremen fra Veet, og igjen øyenbrynskniv.

Dette fungerer best for min del.

Skrevet

Jeg vet at jeg ikke akkurat svarer på spørsmålet nå: Men gå i salong og få det vokset. Det er tusen ganger bedre enn barberingen!

Skrevet

Har lurt litt på det, men da må vel hårene i hele "området" ha litt lengde?

Skrevet

Jepp - ca en halv cm, men det går jo kjapt å få dem dit.

Skrevet

Mulig dette er et teit spørsmål og litt off-topic, men synes de som jobber i salonger at det er ekkelt å vokse folk nedentil?

Jeg synes ikke jeg ser noe fin ut der nede og har utrolig dårlig selvtillit pga det, så jeg kvier meg for å la andre se hvordan jeg ser ut... :sukk:

Skrevet

Jeg barberer på kryss og tvers der nede i mange forsiktige strøk. Er det i områder hvor noe kan foldes (eller hva jeg nå skal kalle det!) holder jeg bare området glatt med hendene mens jeg går over med høvelen. Bruker ikke skum/gel fordi det irriterer huden, så jeg bare skummer godt opp med Dr.Greve før jeg går til verks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...