Gå til innhold

Sex...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ehh... leste på Sol om ei som våkna ved to anledninger av at typen prøvde å stappe kuken inn i rompa på henne.

Så kommer jo alle svarene da om det ene og det andre... Men det som overrasker meg er de som da svarer at de har våknet av at typen har stappa den inn i musa og begynt jukkingen og synes det er helt konge.

Kunne faktisk ikke falle meg inn å gå så langt da dama sover. Joda, jeg har da lagt meg inntil og begynt å stryke på henne for å se om hun våkner osv.. men har da aldri startet noe sexuelt uten at hun er våken....

tanker?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å bli tatt mens jeg sover. Selv om hovedandelen av tidligere KG tråder om emnet omtaler det som voldtekt.

Jeg suger også pikk i søvne, og puler i søvne. Så jeg må alltid advare nye partnere om den slags.... :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Typen kan godt finne på å begynne mens jeg sover. Ofte responderer jeg også, selv om jeg fortsatt sover (klår tilbake, runker ham, kysser). Vi har da selvsagt en enighet om at det er greit, og våkner jeg og ikke vil, så stopper vi.

Ser ingen grunn til å føle meg krenket på noen som helst måte.

Så lenge begge har en gjensidig forståelse av at det er greit, så er det greit.

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker å bli tatt mens jeg sover. Selv om hovedandelen av tidligere KG tråder om emnet omtaler det som voldtekt.

Jeg suger også pikk i søvne, og puler i søvne. Så jeg må alltid advare nye partnere om den slags.... :sjenert:

Hm.... :gjeiper:

Skrevet

Typen kan godt finne på å begynne mens jeg sover. Ofte responderer jeg også, selv om jeg fortsatt sover (klår tilbake, runker ham, kysser). Vi har da selvsagt en enighet om at det er greit, og våkner jeg og ikke vil, så stopper vi.

Ser ingen grunn til å føle meg krenket på noen som helst måte.

Så lenge begge har en gjensidig forståelse av at det er greit, så er det greit.

Og sånn skal det jo være :)

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske kona ville gjøre dette.

Jeg savner litt mer spenning eller forandring i sexlivet. Å bli sugd mens jeg sover er en pirrende tanke.

Skrevet

Innrømmer glatt at å bli vekket av suging er en drøm jeg har ja :)

Skrevet

Jeg sover nok litt for godt....

Men jeg har jo blitt vekket av ivrig mann som har begynt forspillet og det er jo bare hyggelig - hadde jeg våknet av at han var inni meg er jeg litt mer usikker på hva jeg hadde følt. Mulig positivt, men jeg vet ikke...

• Liker 2
Skrevet

Jeg sover nok litt for godt....

Men jeg har jo blitt vekket av ivrig mann som har begynt forspillet og det er jo bare hyggelig - hadde jeg våknet av at han var inni meg er jeg litt mer usikker på hva jeg hadde følt. Mulig positivt, men jeg vet ikke...

Sitter liksom med en følelse at det kanskje er litt forskjell på kvinner og menn her.. At kvinner kanskje ville føle seg mer (i mangel av et bedre ord) krenket eller noe.. enn en mann som våkner av at dama har tredd seg på?

Gjest bazibaz
Skrevet

Vel, stort sett våkner jeg før det er noe penetrering på gang. Og det er stort sett alltid jeg som starter det ved å klå på han når både han og jeg sover. :fnise:

Skulle gjerne vekt han med en blowjob en gang, men jeg sover alltid lenger enn han. :sjenert:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Så lenge det er avklart på forhånd (grenser, hva er ok etc.) så ser jeg ikke noe galt i det.

• Liker 4
Skrevet

Sitter liksom med en følelse at det kanskje er litt forskjell på kvinner og menn her.. At kvinner kanskje ville føle seg mer (i mangel av et bedre ord) krenket eller noe.. enn en mann som våkner av at dama har tredd seg på?

Tror dette har med person, snarere enn kjønn å gjøre. Jeg har hatt partnere som ikke har likt å blitt klådd på i søvnet. Selv om litt småkosing med penis er det beste middel mot snorking.

• Liker 2
Skrevet

Tror dette har med person, snarere enn kjønn å gjøre. Jeg har hatt partnere som ikke har likt å blitt klådd på i søvnet. Selv om litt småkosing med penis er det beste middel mot snorking.

:) Du har sikkert rett... mer personavhengig enn kjønn

• Liker 1
Skrevet

Absolutt IKKE ok for min del, sover jeg så er det fordi jeg trenger søvn og ikke sex. Av den grunn vile jeg heller ikke gjort det mot en partner.

(Nå skal det sies at jeg helst ikke vil ha en arm rundt meg, eller en kropp inntil meg for den saks skyld heller. Jeg liker å sove fritt)

• Liker 5
Gjest fireflies
Skrevet

Kan egentlig ikke forstå at noen kan synes at noe slikt er greit det hele tatt :klo:

• Liker 4
Skrevet

Det vet jeg neimen ikke.

Jeg finner nå uansett at det er litt vanskelig å ha sex.. tja.. alene... blir snodig å skulle "tre seg på" uten at han er våken lissom.

Men en BJ kan jeg godt gi før han våkner :nigo:

Skrevet

Jeg liker ikke å bli vekket på den måten, men for mannen gjør det ingenting, og der har vi en enighet, og null problemer :)

Skrevet

Null problem for min del, han skal bare kjøre på når han ønsker =)

Skrevet

Jeg vil sove når jeg sover! Det har ingenting med at jeg føler meg krenket eller noe slikt.

• Liker 1
Skrevet

Hvis noen har sex med en sovende person, så er dette voldtekt. Grunnen til dette er at den sovende personen er ubevisst, har ikke gitt sitt samtykke, og kan heller ikke motsette seg handlingen.

Straffeloven § 192, bokstav B sier følgende:

b) Den som har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen straffes for voldtekt med fengsel inntil 10 år. Ved vurderingen av om det er utøvd vold eller truende atferd eller om fornærmede var ute av stand til å motsette seg handlingen, skal det legges vekt på om fornærmede var under 14 år.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...