katyperry Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Hei! Prøver å holde meg litt oppdatert, så hva er egentlig høstmoten anno høst '11? Hvilke plagg tenker du er det nye it-plagget? Sukk, reiser til Berlin på torsdag og hadde håpet at det gikk ann å kjøpe noe som er litt høstvennlig, men også motevennlig :D Tips taes i mot med takk :D
FantasDick Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 (endret) Jeg tror høsten blir; metalliske stoffer, glitter, silke, herreinspirert, skinn, grafisk med farger, pels - gjerne som lang vest, helhvitt, 60-talls kjoler/pent, glade farger/blomstermønster. Jeg tror det blir flere it-plagg, og de varierer jo veldig i stil så jeg tror man får finne ut hva man vil ha/som passer til sin stil. Pelsvesten er ofte å se om du liker sånt. Skinnjakkene i det typiske Rick Owens-snittet er still going strong - i svart, grått og brunt. En pen trench i en spesiell/skarp farge ser også ut til å bli stort. I Berlin hadde de fått inn en del høstmote allerede i forrige mnd, så du finner garantert noe! Det så ut for meg som at (en del buitkker i) Tyskland er mer oppdatert og litt tidligere ute enn Norge. Endret 10. august 2011 av Zaphireh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå