AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Kan man likegodt lage saltvannsspray selv, eller må man kjøpe den hos frisør. Hvordan er isåfall blandingsforholdet mellom salt og vann? Er det noe mer man tilsetter?
Petronella1 Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Hva er vitsen med å svare slik? For faen.
Gjest Nathasja Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Vet ikke om det blir det samme når man lager det selv, men du kan jo prøve P: Og du trenger ikke kjøpe hos frisøren, koster jo en formue. De har noen til 45,- på HM tror jeg. De funker bra på mitt hår i alle fall Men jeg bruker å spraye hele håret mitt med det til det er vått, og føne det tørt mens jeg klemmer det for å få den beachhair looken.
Petronella1 Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Tusen takk for høflig svar Nathasja:-) Det er jeg som er trådsarter. Jeg kom bare i all hast til å huke på AB knappen :-))
smalls Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Jeg bruker den fra H&M. Koster vel rundt 49 hvis jeg ikke husker feil. Synes den funker veldig bra God og bllig.
Kontormus Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 Jeg trodde ikke saltvannspray innholdt salt til tross for navnet. Men jeg har en frisørkjøpt saltvannspray, jeg siterer innholdet: "Aqua, Alcohol Denat; Sordium Chloride, Magnesium Sulfate, Sorbitol, PVP, Laureth-12, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, PEG-25 PABA, Diazolidnyl Urea, DM Hydantion Parfum." Er det noen som kan se om noen av disse merkelige ordene betyr salt?
Munchlax Skrevet 12. august 2011 #8 Skrevet 12. august 2011 (endret) Sodium Chloride er salt. Endret 12. august 2011 av Tramonto
WhiteDiamond Skrevet 12. august 2011 #10 Skrevet 12. august 2011 Jeg gikk ned til sjøen og fylte en sprayflaske med saltvann, funket like godt! Mn bør byttes ofte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå