FantasDick Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Jeg trenger noen kule plektre til noe ørepynt jeg skal lage! Gjerne bandlogos o.l (hører mest på black- death- og folkmetal), men alt er interessant! Handler gjerne på nett! Har ikke handlet slikt på nett før så jeg aner ikke hvilke butikker som er ok å handle fra (shipping, rask levering, frakt, pris osv).
Henkie Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Jeg trenger noen kule plektre til noe ørepynt jeg skal lage! Gjerne bandlogos o.l (hører mest på black- death- og folkmetal), men alt er interessant! Handler gjerne på nett! Har ikke handlet slikt på nett før så jeg aner ikke hvilke butikker som er ok å handle fra (shipping, rask levering, frakt, pris osv). Ebay! I bøtter og lass - nesten gratis
FantasDick Skrevet 10. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2011 Ebay! I bøtter og lass - nesten gratis Ja eBay, selvfølgelig. Tusen takk! Er det bare å søke rundt, da? Hva heter det på engelsk (skal google, relax).
Luminiscy Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 This website is really good. While Using this website we feel great. it is one of the simple and useful website.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå