AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 http://tb.no/nyheter/mamma-39-sovnet-bak-rattet-med-barna-i-bilen-1.6410879 Overskriften sier det meste. Mamma sovnet altså bak rattet mens hun hadde barna i bilen. Heldigvis ble det ingen personskader, så det endte bra, men ser på kommentarene på facebook at folk skriver alt ifra "uansvarlig mor, ta barna fra henne" til "stakkars mor, hun er sikkert sliten siden far ikke gidder å ha barna" Noen er med en gang ute etter å lege ansvaret på far. Min første tanke var; Glad det gikk bra med de alle, å der ser man hvor farlig det er å sette seg bak rattet når man er trøtt.
Wanita Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 å fysj! jeg hadde fått så vondt inni meg om det hadde vært meg. Stakkars stakkars henne, men det er sikkert siste gang ho setter seg trøtt bak rattet. Godt det gikk bra med de alle sammen da
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Dette er noe som kan skje "alle" en eller annen gang i livet. Hadde hun ruset seg eller drukket alkohol hadde jeg blitt sint! Men å sovne bak rattet ... det høres ut som om hun trenger å hvile ut, eller få bedre søvnvaner?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 http://tb.no/nyheter/mamma-39-sovnet-bak-rattet-med-barna-i-bilen-1.6410879 Overskriften sier det meste. Mamma sovnet altså bak rattet mens hun hadde barna i bilen. Heldigvis ble det ingen personskader, så det endte bra, men ser på kommentarene på facebook at folk skriver alt ifra "uansvarlig mor, ta barna fra henne" til "stakkars mor, hun er sikkert sliten siden far ikke gidder å ha barna" Noen er med en gang ute etter å lege ansvaret på far. Min første tanke var; Glad det gikk bra med de alle, å der ser man hvor farlig det er å sette seg bak rattet når man er trøtt. Ja gi far skylden for dette med? Er vel typisk i dagens samfunn når noe gåt galt med mor og barn. Bor mor og far ikke sammen er det sikkert fars skyld da med. Når menn gjør noe dumt eks.som dette går han skylde seg selv. Er typisk damer får mildere straff enn menn, dette er det statisktikk på.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Jeg har faktisk duppet bak rattet selv jeg. Jeg er hjemme i mammapermisjon mens eldste barn er i barnehagen. Ekstremt lite søvn over en periode gjorde at jeg kjente meg konstant trett og overså signalene da jeg duppet av på vei til barnehagen for å hente eldste..jeg våknet til da jeg traff kantstripa. Jeg hadde yngste (baby) i bilen. Trodde aldri at jeg skulle sette mitt barn i slik fare, men jeg gjorde det og kan skjønne hvordan slike ting kan skje, selv om det ikke skal skje..
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Dette kan skje alle - selv om det selvsagt ikke skal skje. Jeg lurer på hvordan reaksjonene hadde vært om det var far som sovnet bak rattet. Da tipper jeg det hadde blitt hylt opp om uansvarlig far, å ikke la far ha barna mer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå