Gå til innhold

Åpen kjøkkenløsning?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi ser oss etter ny leilighet fortiden, og ser helst på nybygde leiligheter. Er det slik at "vanlig" kjøkken er ut fortiden? Alle de nye leilighetene vi ser på er med åpen kjøkkenløsning, dvs kjøkkenet er en del av stuen. Er det dette som er populært her i Norge nå? Vi har vært endel i utlandet, så jeg er litt uttafor når det gjelder moter og sånn her i Norge?

Hva synes dere er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

jeg vil absolutt ha åpen kjøkkenløsning.. for ellers går det bort så mye plass på kjøkkenet.. og et lite kjøkkenbord liker jeg ikke.. jeg vil ha et bord med "utklaffe-muligheter" til å ha mange gjester.. og vil derfor ha det stående i "allrom"/stue utenfor et "kompakt" kjøkken..

jeg synes (desverre) at det er så mange leiligheter med "spisekjøkken" i visningsannonsene.. (er på utkikk etter leilighet nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er helt omvendt. Jeg vil helst ha kjøkken hvor jeg kan lukke døra for rot og matos. Når vi har gjester blir det alltid litt rot etter matlaging på kjøkkenet og det er ikke SÅ hyggelig å se på.

Har også lagt merke til at det nesten bare lages åpne kjøkkenløsninger for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...