Gå til innhold

SØSTEREN TIL MANNEN MIN KASTET EN LEKEBIL PÅ MEG...

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG VET IKKE HELT HVA SOM SKJEDDE I DAG JEG, MIN SØNN KOM STOLT OPP TIL BESTEFORELDRE PÅ FAR SIDEN MED EN BIL SOM VI KJØPTE I DANMARK.TROR DE FLESTE FIKK DET MED SEG? ETTER EN STUND MED MASSE FAMILIE, MAT OG KAKE VAR TUREN SNART PÅ VEI HJEM. MÅTTE FINNE BILEN FØRST! DET VISTE SEG AT FETTEREN TIL GUTTEN MIN HADDE SAMME TYPE BIL, MEN BARE EN DUKKET OPP. JEG SA VI KUNNE GÅ UTEN, MEN SØNNEN MIN FIKK DEN I HÅNDEN OG VI DRO. I DET VI KOMMER HJEM FÅR MANNEN MIN EN TLF OM AT VI SKULLE DOBBELSJEKKE HJEMME ETTER BILEN, DA DET KUNNE VÆRE VI IKKE HADDE HATT MED OSS NOEN BIL. JEG BLE LITT LEI MEG, TOLKET DET SOM OM DE BESKYLDTE SØNNEN MIN OG MEG FOR AT DET IKKE STEMTE AT VI HADDE MED NOEN BIL OPP TIL BESTEFORELDRENE?!

JEG ØNSKET IKKE PROBLEMER FOR SØNNEN MIN, SÅ JEG TOK MED BILEN TILBAKE TIL BESTEFORELDRENE GAV DEN TIL MOREN TIL FETTEREN Å SA JEG IKKE ØNSKET DEN. Å SA AT JEG SYNS DET VAR SYND DE IKKE TRODDE PÅ GUTTEN. HUN BLE SINT, SKREK OG SA DET BARE VAR EN J.. BIL. TA DEN MED. NEI, JEG VIL IKKE DET SA JEG. JEG KAN NOK KJØPE EN NY, MEN FOR SØNNEN MIN VAR DET IKKE BARE EN BIL. HUN KASTET BILEN RETT PÅ MEG( RETTERE SAGT JEG HOPPET UNNA OG UNNGIKK DEN AKKURAT) OG KALTE MEG EN J.. KJERRING. VI VIL ALDRI SE DEG MERE HER..??! DA JEG KOMMER HJEM, LITT I SJOKK ELLER IHVERTFALL LETTERE FORVIRRET SER JEG MANNEN MIN SNAKKE I TLF. HAN SER STYGT OG SURT PÅ MEG, GÅR UT I HAGEN FOR Å PRATE UNNA MEG??????? KOMMER TILBAKE, ER KJEMPE SINT OG SIER JEG IKKE SKULLE GÅTT OPP DIT.. JEG SPØR HVA DE SA, HAN NEKTER Å SI NOE. SIER HAN ER FERDIG Å PRATE MED MEG FOR ALLTID. HVA GJØR JEG NÅ?? JEG ER LITT SATT UT HER...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva fader :S Høres helt sjukt ut.

• Liker 3
Skrevet

Herregud.. For en rar situasjon.. Jeg hadde blitt skikkelig sur på mannen min som ikke ville hørt på min versjon av det som skjedde!!!!!!! Jeg hadde sagt jeg aldri vil prate med han heller hvis det er sånn han skal oppføre seg.. Skikkelig barnslig men alvorlig talt..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uh? Enten så ligger det mer bak her, eller så har du en helt syk familie som det er like greit å holde seg langt unna.

• Liker 4
Skrevet

Du skulle aldri dratt tilake dit, var jo helt idiotisk...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle aldri dratt tilake dit, var jo helt idiotisk...

Litt seint å si det nå vel.

Det hjelper ihvertfall ikke ts...

Skrevet

Rart det blir krig i verden. :popcorn:

Hvis dette ikke er fake, dra med deg sønnen din og styr langt unna hele familien. Tenk bråket det blir den gangen det faktisk er noe alvorlig som blir tatt opp.

• Liker 2
Skrevet

JEG VET IKKE HELT HVA SOM SKJEDDE I DAG JEG, MIN SØNN KOM STOLT OPP TIL BESTEFORELDRE PÅ FAR SIDEN MED EN BIL SOM VI KJØPTE I DANMARK.TROR DE FLESTE FIKK DET MED SEG? ETTER EN STUND MED MASSE FAMILIE, MAT OG KAKE VAR TUREN SNART PÅ VEI HJEM. MÅTTE FINNE BILEN FØRST! DET VISTE SEG AT FETTEREN TIL GUTTEN MIN HADDE SAMME TYPE BIL, MEN BARE EN DUKKET OPP. JEG SA VI KUNNE GÅ UTEN, MEN SØNNEN MIN FIKK DEN I HÅNDEN OG VI DRO. I DET VI KOMMER HJEM FÅR MANNEN MIN EN TLF OM AT VI SKULLE DOBBELSJEKKE HJEMME ETTER BILEN, DA DET KUNNE VÆRE VI IKKE HADDE HATT MED OSS NOEN BIL. JEG BLE LITT LEI MEG, TOLKET DET SOM OM DE BESKYLDTE SØNNEN MIN OG MEG FOR AT DET IKKE STEMTE AT VI HADDE MED NOEN BIL OPP TIL BESTEFORELDRENE?!

JEG ØNSKET IKKE PROBLEMER FOR SØNNEN MIN, SÅ JEG TOK MED BILEN TILBAKE TIL BESTEFORELDRENE GAV DEN TIL MOREN TIL FETTEREN Å SA JEG IKKE ØNSKET DEN. Å SA AT JEG SYNS DET VAR SYND DE IKKE TRODDE PÅ GUTTEN. HUN BLE SINT, SKREK OG SA DET BARE VAR EN J.. BIL. TA DEN MED. NEI, JEG VIL IKKE DET SA JEG. JEG KAN NOK KJØPE EN NY, MEN FOR SØNNEN MIN VAR DET IKKE BARE EN BIL. HUN KASTET BILEN RETT PÅ MEG( RETTERE SAGT JEG HOPPET UNNA OG UNNGIKK DEN AKKURAT) OG KALTE MEG EN J.. KJERRING. VI VIL ALDRI SE DEG MERE HER..??! DA JEG KOMMER HJEM, LITT I SJOKK ELLER IHVERTFALL LETTERE FORVIRRET SER JEG MANNEN MIN SNAKKE I TLF. HAN SER STYGT OG SURT PÅ MEG, GÅR UT I HAGEN FOR Å PRATE UNNA MEG??????? KOMMER TILBAKE, ER KJEMPE SINT OG SIER JEG IKKE SKULLE GÅTT OPP DIT.. JEG SPØR HVA DE SA, HAN NEKTER Å SI NOE. SIER HAN ER FERDIG Å PRATE MED MEG FOR ALLTID. HVA GJØR JEG NÅ?? JEG ER LITT SATT UT HER...

Kremt, det er jo du som er forulempet her. Jeg ville bare sagt at jeg går nå, rettere sagt bedt mannen gå. Ja, det hadde jeg sagt. Og ment. Han fikk vokse litt opp før han kom tilbake.

Synes dette var kjedelig. Kanskje du kan tilgi mannen din?

• Liker 1
Skrevet

Psykt!

Gå fra han? Litt drastisk kanskje, men at mannen din ikke en gang vil høre hva du har å si er vel grunn nok til å ikke høre på hva han har å si mere og.

Og du, vær så snill å skriv med små bokstaver, det er fryktelig slitsomt å lese store bokstaver og uten avsnitt.

• Liker 3
Gjest snoopy_93
Skrevet

Hadde vært MYE lettere å lese OM DU HADDE SKRUDD AV CAPS LOCK...

Skrevet

WoooW... drama... det var da en merkelig måte å oppføre seg på fra både mannen din og søsteren hans..!

Han kan umulig ha hørt sannheten om det som skjedde i alle fall. Er vel en grunn til at (antagelig) søsteren var så rask på tråden. Ville komme til han før du gjorde det.

Jeg synes det er utrolig dårlig av mannen din å reagere sånn, men jeg tror det beste du gjør er å trekke deg unna og la han selv innse hvor dust han er.

Ønsker deg lykke til! Hadde vært litt satt ut hadde jeg vært deg :klemmer:

Skrevet

JEG VET IKKE HELT HVA SOM SKJEDDE I DAG JEG, MIN SØNN KOM STOLT OPP TIL BESTEFORELDRE PÅ FAR SIDEN MED EN BIL SOM VI KJØPTE I DANMARK.TROR DE FLESTE FIKK DET MED SEG? ETTER EN STUND MED MASSE FAMILIE, MAT OG KAKE VAR TUREN SNART PÅ VEI HJEM. MÅTTE FINNE BILEN FØRST! DET VISTE SEG AT FETTEREN TIL GUTTEN MIN HADDE SAMME TYPE BIL, MEN BARE EN DUKKET OPP. JEG SA VI KUNNE GÅ UTEN, MEN SØNNEN MIN FIKK DEN I HÅNDEN OG VI DRO. I DET VI KOMMER HJEM FÅR MANNEN MIN EN TLF OM AT VI SKULLE DOBBELSJEKKE HJEMME ETTER BILEN, DA DET KUNNE VÆRE VI IKKE HADDE HATT MED OSS NOEN BIL. JEG BLE LITT LEI MEG, TOLKET DET SOM OM DE BESKYLDTE SØNNEN MIN OG MEG FOR AT DET IKKE STEMTE AT VI HADDE MED NOEN BIL OPP TIL BESTEFORELDRENE?!JEG ØNSKET IKKE PROBLEMER FOR SØNNEN MIN, SÅ JEG TOK MED BILEN TILBAKE TIL BESTEFORELDRENE GAV DEN TIL MOREN TIL FETTEREN Å SA JEG IKKE ØNSKET DEN. Å SA AT JEG SYNS DET VAR SYND DE IKKE TRODDE PÅ GUTTEN. HUN BLE SINT, SKREK OG SA DET BARE VAR EN J.. BIL. TA DEN MED. NEI, JEG VIL IKKE DET SA JEG. JEG KAN NOK KJØPE EN NY, MEN FOR SØNNEN MIN VAR DET IKKE BARE EN BIL. HUN KASTET BILEN RETT PÅ MEG( RETTERE SAGT JEG HOPPET UNNA OG UNNGIKK DEN AKKURAT) OG KALTE MEG EN J.. KJERRING. VI VIL ALDRI SE DEG MERE HER..??! DA JEG KOMMER HJEM, LITT I SJOKK ELLER IHVERTFALL LETTERE FORVIRRET SER JEG MANNEN MIN SNAKKE I TLF. HAN SER STYGT OG SURT PÅ MEG, GÅR UT I HAGEN FOR Å PRATE UNNA MEG??????? KOMMER TILBAKE, ER KJEMPE SINT OG SIER JEG IKKE SKULLE GÅTT OPP DIT.. JEG SPØR HVA DE SA, HAN NEKTER Å SI NOE. SIER HAN ER FERDIG Å PRATE MED MEG FOR ALLTID. HVA GJØR JEG NÅ?? JEG ER LITT SATT UT HER...

Det første jeg har uthevet stusset jeg litt over ... jeg skjønner ikke hvordan du kunne tolke det som at de beskyldte deg eller sønnen din for noe som helst? De bare lurte på om dere kunne se hjemme itilfelle bilen lå hjemme hos dere? Er ikke sikkert alle fikk med seg at sønnen din hadde med seg bil. Alle er ikke helt med hele tiden.

Og det som er i kursivt ... jeg skjønner ikke hvorfor du dro opp dit med bilen? Du virket ganske fornærmet og snurt, og det er ikke rart hun ble sint på deg når du oppførte deg slik?

Jeg tror det rett og slett er oppførselen din og måten du tolker ting på ... har dette hendt før? Kanskje de er litt lei av at du tar alt ille opp og i værste mening? Og blir fort fornermet?

Når man er sint på en person, pleier man å si ting man ikke mener. Jeg tviler på at søsteren til mannen din og mannen din ikke vil prate med deg igjen pga en lekebil. Jeg tror det er mer som ligger bak isåfall...

• Liker 1
Skrevet

Hadde vært MYE lettere å lese OM DU HADDE SKRUDD AV CAPS LOCK...

ts her, beklager. Så det etter på, fortsatt litt forvirret når jeg skrev..

• Liker 2
Skrevet

Herre Gud! For en dritt kjerring! Men jeg skjønner ikke hvorfor mannen din ble sint på deg. Du gjorde jo ikke noe galt. Jeg syns du skal vente til han har roet seg litt og forklare din side av hva som skjedde.

Skrevet

- Altså, du visste at sønnen din hadde med seg en lekebil, så du tok med en hjem.

- De ringte å sa at skulle dobbeltskjekke.

- Du kjørte hele veien dit for å gi bilen til dem (som du måtte ta fra sønnen din) fordi de gjorde en så big deal ut av hele greia.

- Kjerringa kaster bilen i trynet på deg og sier at du er en jævla kjerring og at de aldri vil snakke med deg mer.

- Du kommer hjem, litt truffet og forvirret.

- Mannen din er dritsur og vil aldri snakke med deg mer(?)

Hallo i luken!

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg hadde pakket en koffert til meg og barnet og hadde faktisk reist til min mor eller en god venninne. Hvis det hadde blitt protester i det jeg forlot huset hadde jeg sagt at jeg faktisk forventer å få lov til å fortelle min versjon av en situasjon før jeg blir kontant avvist.

"Ferdig å prate med meg for alltid". Adjø!

Skrevet

Jeg hadde pakket en koffert til meg og barnet og hadde faktisk reist til min mor eller en god venninne. Hvis det hadde blitt protester i det jeg forlot huset hadde jeg sagt at jeg faktisk forventer å få lov til å fortelle min versjon av en situasjon før jeg blir kontant avvist.

"Ferdig å prate med meg for alltid". Adjø!

Enig!

Skrevet

Tydeligvis så har de leitet overalt etter bilen, og siden de ikke fant den ba de dere dobbeltsjekke hjemme hos dere. Du tolket det som en fornærmelse, dro dit og lagde en scene ut av det, hvor du sa at de ikke stolte/trodde på gutten din, som om de anklagde han for noe?

Jeg hadde ikke reagert med å la meg provosere, men noe sier meg at dette kanskje ikke er et engangstilfelle og de så ser lei av å lage en stor sak ut av filleting med deg. Det er jo faktisk bare en bil. Djises.

Forøvrig kan du likesågodt bare si at du heller ikke ønsker å snakke med henne, men noe sier meg at hun ikke vil bry seg noe særlig om hvorvidt du vil det eller ikke.

• Liker 3
Skrevet

Uh? Enten så ligger det mer bak her, eller så har du en helt syk familie som det er like greit å holde seg langt unna.

Det ligger alltid noe bak, tror du alle som skriver inn her forteller alle sider av saken? Selvsagt ikke.

Kan hende at familien er helt ko-ko, eller så kan det også hende at TS ikke eier selvinnsikt slik at hun fremstår som offensiv og dramaqueen ovenfor dem og dermed ikke skjønner at/når noen blir provosert.

Skrevet

Normale bokstaver og avsnitt er fine dyr...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...