AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Idag har jeg spist: Frokost: 3 små skiver og et egg Middag: 125g. torsk med en kopp ris til. Jeg har trent i 20 små minutt, men det var kraftig kardio-trening. Nå vurderer jeg kvelds, men vet ikke helt hva mer jeg kan spise idag...?
FantasDick Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Ingen lunsj? Mellommåltider? Ta deg noe lyst på til kveldsmat og så begynner du å spise flere måltider og mer mat fra i morgen av!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 TS her. Ikke en tulletråd. Var dette lite altså hm... Jeg skal ned i vekt, men jeg kan spise feks 2 brødskiver til kvelds?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Det der er jo sultkatastrofe... Jeg lover deg, spist riktig og nok så får du supre resultater!!! Jeg spiste ekstremt lite og gikk fort ned i vekt, men helsa var veldig ødelagt og jeg var faktisk mer tynnfeit.. 2
Ethereal Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Jeg syns det var veldig lite. Jeg spiser masse, trener en time annenhver dag og går fremdeles ned. I dag har jeg spist; tre brødskiver, en salat, en is, en vaffel, en skyr, en brødskive igjen og nesten en hel pose Smash. Minus Smashen og pluss en brødskive til, så er det en ganske normal dag for meg. Og som jeg sa; jeg får ned i vekt når jeg spiser såpass 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 TS her. Ok. Takk for svar. Jeg har nå besluttet at til kvelds blir det en rett i koppen og 2 knekkebrød med godt pålegg Jeg vil jo selvsagt få resultater av trening når jeg skal ned i vekt, og er livredd kroppen skal gå i sparemodus fordi jeg spiser for lite, for da ødelegger jeg jo enda mer....
en kompis Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Hva er sparemodus egentlig? Vil det si at visst jeg slutter å spise, så vil kroppen leve av ingenting? At den klarer å opprettholde alle kroppens funkskjoner uten at jeg tilfører noe næring? At den plutselig stopper å bruke fettceller som næringsstoffer og istedenfor kunn bruker musklene som drivstoff? 2
Redbull Skrevet 10. august 2011 #9 Skrevet 10. august 2011 Du bør virkelig få mer kunnskaper før du fortsetter slankingen...
Gjest fjosa Skrevet 10. august 2011 #10 Skrevet 10. august 2011 Spiser du ikke grønnsaker og frukt? Melkeprodukter? underernæring er jo dette. Tenkere huden og håret blir fine etterhvert..
Sofie_22 Skrevet 10. august 2011 #11 Skrevet 10. august 2011 Jeg tror egentlig du vet svaret på dette selv, med mindre du alltid har spist så lite
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #12 Skrevet 10. august 2011 Ts her. Jeg har alltid spist lite, bortsatt fra da jeg hadde bulimi og spiste motsatt (på sport nesten).......... Men jo, jeg spiser frukt og grønt også. Idag tenkte jeg at jeg skulle begynne litt bedre. Jeg spiste samme frokosten som igår, pluss melk og salat med salatting i Jeg burde fått meg mer informasjon ja, men jeg aner ikke hvor jeg skal få den fra...
Gjest Varpunen Skrevet 10. august 2011 #13 Skrevet 10. august 2011 Google Vektklubben KG kosthold og trening
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #14 Skrevet 10. august 2011 Ts her. Idag tenkte jeg at jeg skulle begynne litt bedre. Jeg spiste samme frokosten som igår, pluss melk og salat med salatting i Middag: gulrøtter, løk, champingiong, mais, laks, og ris Kvelds: 2 skiver pluss salat med alt milug salat i, en rett i koppen kyllingsuppe Har trent ca en halvtime idag, Er dette bedre?? TS
Sofie_22 Skrevet 10. august 2011 #15 Skrevet 10. august 2011 Middag: gulrøtter, løk, champingiong, mais, laks, og ris Kvelds: 2 skiver pluss salat med alt milug salat i, en rett i koppen kyllingsuppe Har trent ca en halvtime idag, Er dette bedre?? TS Hva med lunsj?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå