Gjest TSlove Skrevet 9. august 2011 #1 Del Skrevet 9. august 2011 Vil overraske kjæresten min med noe koselig og morsomt, men har ikke så god fantasi Trenger tips til hva det kan stå på gavekortene. Som for eksempel "Romantisk middag" "Et sug når du ønsker" "Massasje i 20 min" osv osv. NOen som har noen forslag til hva det kan stå? Ønsker både seksuelle og romantiske/koselige forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. august 2011 #2 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har bare ett og det er å kjøpe papir, klippe et hjerte og bruke det som navnelapp til julegaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TSLove Skrevet 9. august 2011 #3 Del Skrevet 9. august 2011 ingen med ideer til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 9. august 2011 #4 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg hadde sånn "Gratulerer så masse med 18års dagen! Håper du får en fin dag! *hjerte* Mange kyss fra jenta di. -se neste side --> GRATULERER! Du har fått et gavekort på 20 ganger med massasje! Massasjen skal selvfølgelig utføres av meg! *hurra!* <3 " :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eitrande Skrevet 9. august 2011 #5 Del Skrevet 9. august 2011 Mannen min hadde likt å fått gavekort på: - guttekveld der jeg er sjåfør, hvis du har lappen da! - nettshopping etter sexleketøy, der han bestemmer innkjøpene. - x antall kvelder der hans seksuelle preferanser blir prioritert. - x antall sms-frie dager på jobb! Vanskelig, vanskelig... Men du trenger nok ikke variere så mye, menn er nemlig svæææært enkle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TSlove Skrevet 9. august 2011 #6 Del Skrevet 9. august 2011 Tusen takk for ideer :-) Høres kjempe bra ut! Keep it coming :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nessy Skrevet 10. august 2011 #7 Del Skrevet 10. august 2011 Massasje med happy ending burde være populært;) Middag av hans valg laget av deg burde være fint Rydding av kjøkken/stue kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anbef 18 år Skrevet 17. desember 2011 #8 Del Skrevet 17. desember 2011 - 1 styk avsugning (til morgen/kveld) - 1 frokost på sengen - en valgfri middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2012 #9 Del Skrevet 30. juli 2012 Du har akkurat vunnet en kveld sammen med meg med film og kos. En kveld med masse kos Dette gavekorte kan kun brukes en gang. DU kan velge mellom f.eks: - Romantisk skogtur. - Romantisk middag + film. - Massarsje. Er jo selvfølgelig litt etter hva du er ute etter også da Og hvilken intresser dere har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå