Gjest SelvesteTerese Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Jeg kunne spesielt tenkt meg noe annet en iphone denne gang.. Synes HTC virker greie, men de har jo så enormt mange modeller, og de ser så sinnsykt store ut! Men liker ikke de bittesmå mobilene heller... Noen som kan anbefale noe? :D
Henkie Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Samsung s9000 II er vel det hotteste ennå i noen uker....men den er jo heller ikke liten akkurat...
DBM Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 (endret) Du kan se på Huawei U8800. Den er ikke best på noen som helst måte, med unntak av at du får mye telefon for pengene. Den skal ha 4 gb lagringsplass internt i telefonen. Det tror jeg skal holde lenge når man i tillegg har minnekort til alt av musikk, bilder, video. Jeg ville vært skeptisk til å kjøpe en telefon med mindre enn 1 gb. Har Android 2.2 så vidt jeg vet. Tror ikke du trenger 2.3, jeg klarer meg fint uten. Forskjellen på 2.1 og 2.2 er betydelig større, ettersom man ikke kan lagre apps på SD med 2.1. Huawei'en er også bare 3,8" stor. Jeg ville ikke gått noe særlig ned i str, tenk bare på at du skal skrive på den, surfe på nettet og spille spill. Min Desire er på 3,7", som er en veldig grei str (selv om jeg sikler litt på Samsung Galaxy S2 som er på 4,3" ) Det finnes også en storebror til U8800 som heter Nero, som kanskje koster ca 800 kr mer. Den er litt finere, men på 4.1" som begynner å bli ganske stort. Jeg har ikke prøvd disse Huawei'ene selv, og da kan det være at de oppleves som trege. Det er den eneste "faren" tror jeg. Hvis du ikke er opptatt av pris og (liten) str ikke er kjempeviktig, så er det S2 som er best akkurat nå. Sensation er nest best, og deretter blir det et gap ned til de neste. LG 2X har ikke så verst specs og den er utvilsomt en pen telefon, men LG har hatt litt problemer med denne. Det aller, aller beste tipset er kanskje å vente på Samsung Galaxy R, som er en litt nedjustert S2. Jeg tror folk flest ikke vil merke den helt store forskjellen, men Galaxy R innebærer litt venting. Du burde nok uansett spørre litt på Diskusjon.no. De har mer peiling enn meg. Endret 10. august 2011 av DBM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå