girlygirl92 Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Ser den ikke på noen nettbutikker. Til og med apple har den ikke på nettbutikken sin. Hva er det jeg ikke har fått med meg?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Ser den ikke på noen nettbutikker. Til og med apple har den ikke på nettbutikken sin. Hva er det jeg ikke har fått med meg? Jeg kjøpte en fra eplehuset sine nettsider for noen uker siden. Kan ikke skjønne at de ikke skal være i salg lenger..
Cata Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Det stemmer nok at Apple har fjernet dem fra utsalgsstedene sine.
Gjest "gjest" Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Den hvite macbook har gått ut av elementær kjøp, men den selges fremdeles i live som et tilbud til studenter/elever på videregående skole/universitet. Men da må du være registrert som student/elev noe sted.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Apple avviklet MacBook den 20. juli, samtidig som de lanserte oppdaterte MacBook Air, Mac mini og Cinema Display.
Gjest "gjest" Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 Det er det dummeste jeg har hørt... Ja, jeg angrer meg på at jeg ikke kjøpte en i mai da jeg tenkte på det, men gikk og ventet på oppgraderingen som bruker å komme om sommeren og så ble det ingen på meg. Vel, vel. Sånn kan det gå.
Henkie Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Ser den ikke på noen nettbutikker. Til og med apple har den ikke på nettbutikken sin. Hva er det jeg ikke har fått med meg? Jepp. Den har gått over i historien. Nå er det MacBookPro i aluminium eller MacBookAir som gjelder De har nok noe på gang, men det er en stund fram i tid
Gjest "gjest" Skrevet 9. august 2011 #9 Skrevet 9. august 2011 Enn om den svarte Macen kunne komme tilbake. En dame må få drømme og fantasere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå