Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lenge vært bestemt på at jeg skal ha ny tattovering, men er sååå usikker på HVOR jeg skal ha den...Har time nå på fredag, så må nesten bestemme meg snart. :fnise:

Det står mellom leggen og nakke/rygg. NOEN TIPS? Har bestemt meg for en tattovering på hver av plassene, men nå skal jeg bare ha èn.

Hva synes dere er finest?

Blir veldig glad for innspill!! :takke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs helt på tatoveringen det. Selv skal jeg snart ta en rand av eføyblader som "fotlenke", du ville ikke hatt lenke rundt magen akkurat. :fnise: Nakke er ganske fint da, blir diskret uten at det blir usynlig.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svaar! Er egentlig mest sugen på nakken ja.. Tror det blir stjerner eller noe, som går fra hårfestet og litt nedover.

Forslag til annet som er fint å ha bak der? :sjenert:

Skrevet

Helt ærlig hadde jeg avbestilt timen inntil jeg fant noe jeg virkelig brenner for å ha på meg til den dagen jeg går bort. :) Stjerner i nakken er pent, dog temmelig oppbrukt. Det er som å ha tribal i korsryggen eller på overarmen liksom. :fnise:

Finn noe som betyr noe for deg, dra gjerne innom tatovøren og spør etter litt bilder dog! Å betale i dyre dommer, gå gjennom aua og attpåtil bli sittende med resultatet hele livet når det er noe du kun har tenkt over i et par dager.. mja, ikke meg i alle fall. ;) Er så mye finere når man har planlagt det lenge og virkelig vet hva man vil ha og deretter elsker motivet sitt.

Skrevet

Dette virker skikkelig gjennomtenkt av deg :sjenert: Jeg har min i nakken/ øverst på ryggen. Ville aldri hatt på leggen personlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...