Gjest Alabama Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Når dere føler for det. For noen er det første date, for andre den tiende.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Etter en halvtimes tid - på første date. Så en halvtime senere ligger man hjemme i senga og har seg på beste måte. 1
Gjest "gjest" Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Hva er deres erfaringer? Høyst varierende. 1
Gjest fireflies Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 I mitt tilfelle er det når jeg føler noe spesielt for personen jeg dater. Sånn sett er det umulig å fastslå en viss tid. Det må bare føles rett. 2
sophiaM Skrevet 11. august 2011 #7 Skrevet 11. august 2011 Trenger man i det hele tatt å snakke om det? Er det ikke bare noe som fører til det andre når dere føler for det selv?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #8 Skrevet 12. august 2011 Jeg er så redd for at HAN skal pushe på og bare være ute etter sex, og at JEG skal tro at han vil ha MEG, når han egentlig bare vil HA SEG! Hvordan vet man det etter 1. eller 10. daten?
kristian82 Skrevet 12. august 2011 #9 Skrevet 12. august 2011 Jeg er så redd for at HAN skal pushe på og bare være ute etter sex, og at JEG skal tro at han vil ha MEG, når han egentlig bare vil HA SEG! Hvordan vet man det etter 1. eller 10. daten? Om du er veldig redd for det, skulle en vel tro det var greit å styre unna sex på første date. Lar du det gå bittelitt lengre tid kan det jo hende at du faktisk blir biiiiiittelitt kjent med karen, og da klarer å vurdere om han bare er ute etter sex/ noe mer.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #10 Skrevet 12. august 2011 Jeg er så redd for at HAN skal pushe på og bare være ute etter sex, og at JEG skal tro at han vil ha MEG, når han egentlig bare vil HA SEG! Hvordan vet man det etter 1. eller 10. daten? Altså om dere har kommet til den 10. daten så tror jeg nokk du kan være sikker på at han vil ha deg da, og ikke bare er ute etter sex. Ingen gidder å date noen 10 ganger bare for å få seg? Med mindre du er usannsynlig vakker da, og vil bare skryte av å ha hatt sex med deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå