celujo Skrevet 31. august 2011 #21 Del Skrevet 31. august 2011 Wow, gratulerer med 12 km på søndag! :D Imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bezingaa Skrevet 6. september 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 6. september 2011 Har ikke skrevet på en stund....er ikke så flink til å oppdatere lengre...men jeg er fremdeles like flink til å løpe Har løpt 3-4 ++ ganger i uken de siste 3 ukene..så nå måtte jo den "vanskelige" uken komme...rart det der..man er gira og klarer å holde trening og kosthold ved like, så plutselig etter de 3 magiske ukene så mister man litt av motivasjonen. Jeg har klart å dra meg opp av sofaen for å løpe, men aiaiaiaAI jeg måtte virkelig dra meg selv opp for å komme i gang ( i tilegg har samboeren min dratt meg med ut på løpetur også ) Løp faktis 9,5km igår!! Treningen går derfor etter planen, men kostholdet mitt er ikke helt topp.. sukkerfrie ukedager har vært litt vanskelig..ikke at jeg gomler å gnasker på snop og spiser fet mat, men jeg har en stygg tendens til å "belønne" meg selv...uff å uff.... Følte dette innlegget ble litt negativt...så jeg muntrer meg selv opp litt med at jeg føler meg bedre og slankere...fikk til og med en kommentar av samboeren min at ansiktet mitt var smalere..(og han legger som regel ikke merke til så mye) såå det går hvertfall rette veien selv om det går sakte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå