Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bestilt fly+hotell til Praha gjennom expedia.

Betalte på nett, og de bekreftet kjapt på mail.

Vi har ikke fått flybilletter ennå.

Kjenner noen av dere til åssen de gjør det? Kommer de senere på mail? I så fall...hvor mye senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gå inn på "vis reiseruten på nettet". Der finner du flyselskapets refnr og slikt. Bruk denne til å sjekke inn på nett og/eller på flyplassen.

Skrevet

Du får ingen fysiske billetter lenger. Du skal få flere mailer (sjekk at de ikke har gått til spam) og minst en av dem skal inneholde en bokstav- og tallkode og den bruker du når du sjekker inn på første flyet (på maskinene på flyplassen).

AnonymBruker
Skrevet

Du får ingen fysiske billetter lenger. Du skal få flere mailer (sjekk at de ikke har gått til spam) og minst en av dem skal inneholde en bokstav- og tallkode og den bruker du når du sjekker inn på første flyet (på maskinene på flyplassen).

Fikk bare en mail med alle bekreftelser, og den kom rett etter bestilling. Der var det bare en oversikt over bestilingen, og et ref nr hos expedia. Det er nå 20 timer siden...

TS

Skrevet

Jeg kjøpte også reise med Expedia tidligere i år og da fikk jeg først kvitteringsmail, og dessuten flere påminnelsesmailer der jeg f.eks. kunne bestille leiebil om jeg ville. (Jeg lagret dette i Reise-mappen min på mailen). Men jeg er sikker på at jeg fikk en mail med koden også, for den brukte jeg.

Ellers er det nok lurt å trykke på "Vis reiseruten på nett" om det ikke kommer noe snart. Hos meg sto det at det skulle komme en bekreftelse innen 24 timer. Har det gjort det?

AnonymBruker
Skrevet

Ellers er det nok lurt å trykke på "Vis reiseruten på nett" om det ikke kommer noe snart. Hos meg sto det at det skulle komme en bekreftelse innen 24 timer. Har det gjort det?

Niks. Ikke fått mer mail.

Prøvde "vis reiseruten på nett" men tydeligvis noe galt med nettsiden deres i dag.

Får vente litt å se...ser ihvertfall de har trukket pengene fra konto, så :-)

Skrevet

Jeg skal aldri reise via Expedia igjen. Venninder bestillte derfra og det ble bare verre og verre. Flere og flere sjulte gebyrer, og mer og mer " misforståelser". For et bedritent selskap. Ingen hentet oss fra flyplassen som vi ba om og ingen svarte på noen telefoner....fysj!!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...