AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Har tenkt til å ha en kosedag i uken, har så langt ikke hatt det på én mnd. Prøver å gå ned et par kg, så er nøye med hva jeg putter i munnen. Likevel ønsker jeg å ha en kosedag hvor jeg rett og slett ikke bryr meg og verken kalorier eller sunn mat. Eksempel kan være frossenpizza, sjokolade og chips. Er det slik at vektnedgangen min kan stoppe opp, eller jeg kan gå opp i vekt av dette? Ligger på rundt 1300 kcal, dersom jeg velger å ha en kosedag, kommer jeg nok opp i 2500 kcal. Hva mener dere?
Catie' Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Jeg mener det kan gå fint, så lenge du ikke spiser såpass mye at du sparer opp nok kalorier til resten av uka, hvis du skjønner hva jeg mener. Hvis overskuddet den dagen er lik underskuddet hele neste uke så vil du ikke gå så mye ned, men det skal tross alt ganske mye til. Tror ikke du kommer til å spise så mange kcal ekstra at vekten skal stoppe helt opp Om det ikke funker, så kan du jo heller prøve å beholde noen av "slankereglene" dine også denne dagen, og tenke at du kan spise det som er godt og skeie ut, men likevel begrense mengdene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå