AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Hei, tenkte å bestille MD fra prettyskin4less. Men burde jeg bestille 1 og 1 produkt eller samle opp bestillinger. Visst jeg bestiller 1 og 1 blir det ikke da frakt? (hører mange sier at det ikke er gratis frakt, men hos meg står det shipping; free) Eller burde jeg samle opp bestillinger å betale toll. Vurderer også å kjøpe; MD Formulations Moisture Defense Antioxidant moisturizer SPF 20, men er livredd for at den skal skille seg. Derfor lurer jeg på om de har god kundeservice der ? DEL ALLE ERFARINGER; takktakk, er så usikker ;(
venus_ Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Jeg betalte $5 i frakt når jeg bestilte MD Formulations Moisture Defense Antioxidant moisturizer SPF 20. Dersom du skal besille mye ville jeg bestilt det samlet og spurt om hun kan merke pakken med en lavere verdi. Var rykter en stund om at pakker fra den nettbutikken ble sjekket i tollen uansett hvilken verdi som sto på, men dette har jeg ikke merket noe til. Den jeg bestilte skilte seg, men jeg har brukt den allikevel og det går helt fint (begynte ikke å bruke den før noen mnd etter jeg mottok den, så synes det ble litt seint å klage). Vil tro at om du klager på den så får du en ny. Og vil tro at det partiet med "ødelagte" kremer er utsolgt nå.
MaH Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 De har alltid skrivd ned verdien på pakkene jeg har bestilt derfra(og det er mange). Bestilte til og med en Clarisonic derfra som de satte ned verdien på, så jeg slapp å betale noe ekstra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå