Gå til innhold

Skal jeg ta kontakt eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mamma er adoptert og ønsker foreløpig ikke å finne ut hvem hennes biologiske mor og far er. Hun har blitt kontaktet av morens (biologiske) søskenbarn noen år tilbake og fikk der vite litt, blant annet etternavn, litt historie og hvor moren er fra og hvor hun bor nå.

Jeg har hele mitt liv lurt på hvem mine biologiske besteforeldre er, om jeg har mange søskenbarn og hvilken nasjonalitet bestefaren min har. Det er mest sannsynlig han som er av utenlandsk opprinnelse, da både jeg og min mor ikke ser helt norsk ut, og søskenbarnet som kontaktet henne sa at ingen visste hvem faren var (bortsett fra moren selv).

Nå har det seg slik at jeg tror jeg har funnet min biologiske bestemor. På Facebook av alle ting. Hun er veldig lik min mor og mye stemmer ut fra de opplysningene jeg har fra før. Jeg er 99,9% sikker på at det er henne.

Skal jeg gjøre noe eller bare la det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med mammaen din, og fortell at du er interessert. Om hun FORBYR deg å ta kontakt, så er jo saken annerledes. Da må du se den an selv.. Men jeg personlig ville nok sagt at du kom til å ta kontakt med denne damen, men at moren din ikke trenger å være involvert.

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med mammaen din, og fortell at du er interessert. Om hun FORBYR deg å ta kontakt, så er jo saken annerledes. Da må du se den an selv.. Men jeg personlig ville nok sagt at du kom til å ta kontakt med denne damen, men at moren din ikke trenger å være involvert.

Ja, hun vil nok ta det ennå tyngre om jeg kontakter henne uten at hun vet noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...