Gå til innhold

Kjekt å vite før du sjekker ut heretter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri tatt noe jeg ikke får lov til. Men bodylotion i miniflasker er praktisk i små vesker, så de tar jeg med meg.

Gjest Leonidene
Skrevet

Kommer nok aldri til å stjele håndklær eller lignende fra hotell. :gjeiper: Får då være måte på...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar aldri med meg noe jeg ikke har betalt for fra hotellet, men altså..... Rommet står jo på deg hvs du har vært på hotellet, om de ser at rommet mangler 1 handklær og et par laken, kan de vel bare sende regninga til deg da, eller? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Jobber på hotell, og for å være helt ærlig, med mindre det er åpenbart at noe mangler så tenker vi ikke over det... Altså om noen tar med seg et par håndduker så er det sjeldent at det blir registrert som noe annet enn tullete turister. Såpebokser, bodylotion og slikt er det bare å forsyne seg med, det står jo der for å brukes.

Tar dere med dere dyner (ja, har opplevd at alt fra minibar til dyner manglet på rom) så vil vi ringe dere, eller annmelde dere for tyveri.

Minibarregning vil også bli ettersendt om dere har benyttet den.

Vil bare minne på at jo mere der tar med dere, jo dyrere blir rommene, alt er jo innbakt i prisen ;)

Skrevet

Har jobbet på hotel og det er helt utrolig hva folk stjeler fra hotelrommet.

Skrevet

Jeg har også jobbet på hotel og jeg oppfattet det vel som at de ville ha souvenirer med seg hjem fra hotellet. Store hvite håndklær og morgenkåper var veldig populært å stjele. Myke og gode var de også.

Kanskje de tenkte at det er jammen dyrt nok som det er og vi har tross alt bare sovet i senga noen netter; vi skal ta med oss litt ekstra i retur som takk for at vi nesten ble flådd?

En ugrei vane er det åkke som.

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn. Tar ikke med meg engangstøfflene en gang.

MEN jeg tar meg alt av

kosmetikk,

badehetter

og vanity kitt fra badet.

Pennen og papirene fra rommet der man kan skrive brev med hotellets logo

og om de har; notisblokken.

Dette er gratis artikkler.

Interiør og mat får stå igjen, kjære vene da...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...