Dina_ Skrevet 24. november 2003 #1 Del Skrevet 24. november 2003 Etter to års samboerskap fikk jeg for første gang oppleve oralsex med typen i dag. Sukk.. Ting kunne ikke blitt bedre :D Måtte bare fortelle det til noen Nå er det bare 10 timer til vi reiser bort på en romantisk ferie sammen. Hmm.. Får man fortsatt bot for å ha sex på fly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 24. november 2003 #2 Del Skrevet 24. november 2003 Så gøy da!! Han er blitt vant til lukta? Ferien blir sikkert alle tiders. Dersom du skal ha sex på flyet, er nok det bakerste toalettet den beste plassen. Tror ikke du får bot, bare mange blikk.. Kos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 24. november 2003 #3 Del Skrevet 24. november 2003 Du er heldig som skal ut å reise med kjæresten kos dere å ha det godt ,men jeg hadde ikke tort å ha sex på flyet .Fløut hvis noen skulle se dere, ville vel helst ha ventet til der kom frem . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #4 Del Skrevet 24. november 2003 Ja, da er det jo bare å gratulere!!! I år 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 24. november 2003 #5 Del Skrevet 24. november 2003 Vil henge meg på og gratulere!! Kos dere på ferien, da!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #6 Del Skrevet 24. november 2003 Gratulerer!! Det var jammen på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 25. november 2003 #7 Del Skrevet 25. november 2003 Ja, her på KG forum kan jammen vi gutter lære litt av hvert om dette mystiske annet kjønn! Er det virkelig slike tanker som svinser rundt oppi i de pene små hodene deres - sex på flyet! :o Har liksom ikke forestilt meg det! :oops: HÅPER DU FÅR EN FIN FERIE MED KJÆRESTEN DINA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 25. november 2003 #8 Del Skrevet 25. november 2003 utrolig kjedelig for de som faktisk må på toalettet å vente fordi dere må ha dere på flyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 25. november 2003 #9 Del Skrevet 25. november 2003 Ja, det kan nok bli mange par bein i kryss da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2003 #10 Del Skrevet 29. november 2003 Ja' date=' det kan nok bli mange par bein i kryss da! [/quote'] Hva mener hun med "mange bein i kryss"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå